Kom ik og sig en MZ ikke kan ha
Fra : Moller

Dato : 15-03-05 22:41

"http://www.sport-pics.co.uk/2005%20Season/bemsee/nationwide1/bs3a0818.htm"

   Jo jo, man kan nærmest se på øjnende at det virkelig kommer bag på
manden ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 15-03-05 22:52

Moller wrote:

> "http://www.sport-pics.co.uk/2005%20Season/bemsee/nationwide1/bs3a0818.htm"
>
> Jo jo, man kan nærmest se på øjnende at det virkelig kommer bag på
> manden ;)

"http://www.sport-pics.co.uk/2005%20Season/bemsee/nationwide1/bs3a1142.htm"

   Sådan kan man også stille cyklen når man ik gider mere ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune Romdal

Dato : 15-03-05 22:57

> "http://www.sport-pics.co.uk/2005%20Season/bemsee/nationwide1/bs3a1142.htm"
>
> Sådan kan man også stille cyklen når man ik gider mere ;)

Man kan jo godt være lidt rundtosset efter en afkørsel
--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : Moller

Dato : 15-03-05 23:09

Rune Romdal wrote:

> Man kan jo godt være lidt rundtosset efter en afkørsel

   Rune, de dersens Crash pads ? har du været nede at ligge med dem på ?
og hvis du har, skete der noget med stellet eller andet ? ala skævheder...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Rune Romdal

Dato : 15-03-05 23:08

> Rune, de dersens Crash pads ? har du været nede at ligge med dem på ?
> og hvis du har, skete der noget med stellet eller andet ? ala
> skævheder...

Da jeg havde min "afkørsel" havde jeg nogle hjemmelavede crash pads på. De
tog det værste, og der skete ikke noget med stellet, i hvert fald ikke noget
jeg har kunnet mærke
Den fik bulet tank, planet motordæksel, slebet hul i plasten ved sædet, og
knækkede clip-on styr. http://www.bandit600rr.dk/FirstCrash.htm
Det var først da den kurrede ud i småstenene at stellet fik stenslag...
--
Venlig hilsen Rune
www.Bandit600RR.dk

Fra : anders majland

Dato : 16-03-05 09:17

http://www.bandit600rr.dk/FirstCrash.htm

Hmm hvor mange crash planlægger du

/A

Fra : anders majland

Dato : 16-03-05 09:16

> "http://www.sport-pics.co.uk/2005%20Season/bemsee/nationwide1/bs3a1142.htm"
> Sådan kan man også stille cyklen når man ik gider mere ;)

Der mangler lige en mærkat med "keep the rubber side down"