GT'en blev luftet idag ;-)
Fra : M. Hoey

Dato : 14-03-05 21:04

Hej NG!

Klokken var 1230, 3.8 grader på udendørstermometeret, og efter lidt
diskution med min kammerat (Squish) (han var for at jeg kørte en 'lille'
tur) frem og tilbage over et par SMS'er og et par kig ud af vinduet - ja så
blev valget taget, og har ikke fortrudt det nu (kl. 2055) hvor man stadig
kan mærke kulden bide

Ja, 136 af de gode blev det til, en tur fra Holbæk over Frederikssund -
Veksø - Hove og så på visit hos familien i Ølstykke til varm kaffe og kage
og retur med et par stop

Nu er frøkenen trygt parkeret i gangen efter en tur i bad, for at tage
saltlagen, og tro mig, hun har ikke taget skade, men det har jeg - jeg vil
køre mere :-/

Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var 'lidt'
koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i stykker :-/

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Mvh.

Fra : Kent Nielsen

Dato : 14-03-05 22:08

"M. Hoey" <hoeyREMOVEME@city.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!
> Nu er frøkenen trygt parkeret i gangen efter en tur i bad, for at tage
> saltlagen, og tro mig, hun har ikke taget skade.

Hej,
Kanon flot cykel.

Respekt !

Kent Nielsen

Fra : Steen Gruby

Dato : 14-03-05 22:25

On Mon, 14 Mar 2005 21:04:00 +0100, "M. Hoey" <hoeyREMOVEME@city.dk>
wrote:

Hej.

>Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var 'lidt'
>koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i stykker :-/
>
>http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Fy Fazan hvor er den flot - Jeg bukker dybt.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-03-05 22:20

M. Hoey wrote:

> Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var 'lidt'
> koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i stykker :-/
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Hatten af for at du tager en 100% restaureret veteran ud og bruger den
som det er meningen. Min ruller ud i regnen på torsdag - jeg skal lige
have en gang voks på den nye lak.

--
vh
Torben

Fra : Peter

Dato : 14-03-05 22:35

"M. Hoey" <hoeyREMOVEME@city.dk> wrote in message

> Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var 'lidt'
> koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i stykker :-/
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Flot mc

--
Peter
XJ600S

Fra : Richard

Dato : 14-03-05 22:42

M. Hoey wrote:

Hej Mick,

> Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var 'lidt'
> koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i stykker :-/
>
> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Den ser rigtig godt ud, vandgeden! - hpber du fik den skyllet godt efter
i krogene, men forstår godt fristelsen...

Iøvrigt, hvad er potterne for nogen; blev den synet med dem, og hvad
giver de?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Moller

Dato : 14-03-05 22:56

Richard wrote:

> Iøvrigt, hvad er potterne for nogen; blev den synet med dem, og hvad
> giver de?

   Ja, for satan... ser det først nu da Richard nævner dem ;) har du selv
poleret dem op ? da jeg kun har set dem som sort matte indtil nu...
Hvordan er de at køre med, der er jo delte meninger i ClassicSuzuki
klub, ala køb dem kun hvis du ik kan få de originale ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : M. Hoey

Dato : 14-03-05 23:41

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvordan er de at køre med, der er jo delte meninger i ClassicSuzuki klub,
> ala køb dem kun hvis du ik kan få de originale ;)

Hej (Svar til Richard & Lars)

Mærket af effektpotterne er Allspeed, nogle gutter ovre i England laver dem,
vist noget hjemmefusk de har fået startet op, de vejer under 1/3 del af de 4
originalpotter. Det kan tydelig mærkes at de giver en meget bedre effekt
(Har prøvet en GT med originalpotter)! Men tilgengæld er materialet også så
tyndt (stål) at det har tendens til revnedannelser, mine potter er blevet
TIG-svejst på arbejdet 3 gange, nu håber jeg de klarer denne sæson uden
nogen problemer! Desuden har jeg fået nye piber på garantien, da de gamle
revnede i svejsningerne. De nye har jeg selv fået svejst så det kan holde!
Jeg fik den synet med de nye potter uden problemer, og han hørte den gå i
tomgang (Holbæk synshal). Han var glad for at se en klassiker og vi fik en
hyggesnak, flink fyr!
Jeg ved ikke hvor meget de giver, men kunne være sjovt en dag at få den i
testbænk og se hvad den kunne præstere??

Tak for alle de pæne ord - for mig er det en maskine jeg passer på, men
omvendt, den er blevet bygget for at blive brugt, bare man har omtanke
herom!

Mvh.

M. Hoey
(Suzuki GT750A)
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Richard

Dato : 15-03-05 20:48

M. Hoey wrote:

> Jeg fik den synet med de nye potter uden problemer, og han hørte den gå i
> tomgang (Holbæk synshal). Han var glad for at se en klassiker og vi fik en
> hyggesnak, flink fyr!

Den slags entusiaster er det altid godt at møde, ikke mindst når det
sker hos Bilinspektionen. Rart at det ikke går op i regelrytteri det
hele

> Tak for alle de pæne ord - for mig er det en maskine jeg passer på, men
> omvendt, den er blevet bygget for at blive brugt, bare man har omtanke
> herom!

I kraft af det store arbejde du har lagt i den, har du sikkert også
motivationen til det - håber at se den live en gang i løbet af denne
sæson, på Klemmen, ishuset Munkholmbroen eller - det lykkes sikkert i år...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : M. Hoey

Dato : 15-03-05 21:08

"Richard" <richardpunktumpade@Se-Epost.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> motivationen til det - håber at se den live en gang i løbet af denne
> sæson, på Klemmen, ishuset Munkholmbroen eller - det lykkes sikkert i

Hej Richard

Ja, håber det i år kan blive til mange gode ture og møde med nogle af jer
herinde fra! Det er jo efterhånden 2 år siden du var forbi sammen med
sønnen, da jeg boede ude på Amager. Jeg kunne være frisk på en tur til
Klemmen, har aldrig været der, men hørt en del om det herinde, samt fra min
kammerat (Squish) http://www.dfmc.dk/?id=510

Ønsker god sæson-start for gruppen, når vi lige har fået overstået et par
dage med slud/regn

Fra : Richard

Dato : 15-03-05 21:49

M. Hoey wrote:

> Ja, håber det i år kan blive til mange gode ture og møde med nogle af jer
> herinde fra! Det er jo efterhånden 2 år siden du var forbi sammen med
> sønnen, da jeg boede ude på Amager.

Ja, det var farligt det - nu vil han også have mc-kørekort og en cykel.
Miljøskadet hvad fart angår, som han er fra sin pilotuddannelse, bliver
det nok forsikringspræmien, der kommer til at sætte grænsen

> Jeg kunne være frisk på en tur til
> Klemmen, har aldrig været der, men hørt en del om det herinde,

Ikke det, du har ellers fine små veje derned fra Holbæk-egnen, skulle
jeg mene. Vi satser på det lykkes i år

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : M. Hoey

Dato : 14-03-05 23:45

> [...]
> Hvordan er de at køre med, der er jo delte meninger i ClassicSuzuki klub,
> ala køb dem kun hvis du ik kan få de originale ;)

Hej

De er blevet forkromet, de kommer hjem rå! Jeg ville gå efter Allspeed, godt
nok kan det til tider kræve lidt rep. af svejsninger, men de klær cyklen, og
samtidig giver de betydelig mere effekt!

Fra : Moller

Dato : 14-03-05 23:50

M. Hoey wrote:

> De er blevet forkromet, de kommer hjem rå! Jeg ville gå efter Allspeed, godt
> nok kan det til tider kræve lidt rep. af svejsninger, men de klær cyklen, og
> samtidig giver de betydelig mere effekt!

   Åh, det forklar at de typisk er sort mat, da det er en
billigere/lettere løsning end af forcrome dem :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 22:51

> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023

Respect, den er fandeme flot !!

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 15-03-05 08:18

Juel wrote:

> Respect, den er fandeme flot !!

Jeg tillader mig at anbefale galleriet om restaureringen >500 billeder :
http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=234

--
vh
Torben

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-03-05 15:49

Torben Scheel wrote:

> Jeg tillader mig at anbefale galleriet om restaureringen >500
> billeder : http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=234

JA, det er alt for godt at kigge de billeder... Har brugt nogen timer på den
side!

MVH Mads

Fra : Steen E.

Dato : 15-03-05 08:08

> Lidt billeder fra en alletiders tur, der overskyggede at det var
> 'lidt' koldt, specielt når ens lynlås i skridtet af dragten gik i
> [...]

wow - sikke en flot maskine, det må have været stort - NU skal det f...
snart være !!

--
Steen E.
http://www.dfmc.dk/default.asp?mode=info&id=623

Fra : Harry Teicher

Dato : 15-03-05 20:20

"M. Hoey" <hoeyREMOVEME@city.dk> wrote in

> http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1023
>
> Mvh.

Fantastisk flot restoration! For mig er og bliver UJMCer fra 70erne
inbegrebet at motorcykler!

--
Harry Teicher
1978 Honda CB500F