Bakken
Fra : Keld

Dato : 14-03-05 18:27

Hej alle

Da det er første gang, jeg skal på bakken og være med til at åbne den og
havdet glædet mig.

Ville jeg da bare lige høre og der er andre fra Jylland der kører derover..
Jeg er selv meget i tvilv. De lover jo godt nok rimeligt vejr..

Og hvis der er nogen fra Randers der kører derover ville jeg da gerne følge
med......

håber på et svar..

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 14-03-05 21:27

Keld wrote:
> [...]
> Jeg er selv meget i tvilv. De lover jo godt nok rimeligt vejr..
>
> Og hvis der er nogen fra Randers der kører derover ville jeg da gerne følge

Jo jeg havde godt nok tænkt mig at jeg ville være med i år, men men men
5 - 7 - og 2 grader (morgen - middag og aften)jf. DMI tilsat regn, er
ikke min definition af rimeligt vejr, når det er fra Hobro det er for
ringe så næste år . . ...måske

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Brian Laursen

Dato : 14-03-05 22:06

Keld wrote:
> [...]
> vejr..
> Og hvis der er nogen fra Randers der kører derover ville jeg da gerne

Bliver hjemme oxo. Vil ikke luften birden i det umulige vejr. Det er der
skutte nogen der kan bydes

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 14:15

"Keld" <kean@sport.dk> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Da det er første gang, jeg skal på bakken og være med til at åbne den og
> havdet glædet mig.

Hej Kjeld
hvis jeg var dig og gerne vil have en god oplevelse ud af dette arrangement,
så vil jeg vente til Bakke lukker

det alt for kold en oplevlese ,, især når du skal køre så langt , og det
bli'r alt andet koldere om aften/natten

mvh

jw

Fra : anders majland

Dato : 15-03-05 17:16

> det alt for kold en oplevlese ,, især når du skal køre så langt , og det
> bli'r alt andet koldere om aften/natten

Enig - jeg _er_ godt nok kørt til københavn imorges, men regner kun med at
sparke dæk i nørrebrogade for derefter at køre hjemad via molslinien. Sidste
færge er allerede klokken 21 så det vil knibe gevaldigt at nå til bakken
først ... I den forbindelse synes jeg fyn bare er et træls stykke motorvej
jeg helst undgår .... Men måske jeg ombestemmer mig hvis vejret bliver
bedre

Hmm hvor mange motorcyklister mon der skal til for at de vil sejle en tur
ekstra ....

Btw så er der jo også kalundborg-Århus med en afgang 22:30 Den passer
egenligt bedre men så er man først iland 01:00 i århus. Så er det jo
hurtigere at køre sydom

/A