Har du en GS500 ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 08:34

Hejsa

Hvis du har en Suzuki GS500, så ville jeg høre om ikke jeg kunne få dig til
at måle boltafstanden på dens indsugnings gummier

På forhånd tak

Mvh
Morten

Fra : Dak

Dato : 13-03-05 11:46

Fra : Dak

Dato : 14-03-05 14:01

"Dak" <itsaret.nielsen@gmail.com> wrote in message news:<1110710736.502724.76520@o13g2000cwo.googlegroups.com>...

> f=E5 dig til

Okay det gik helt som forventet. :-/ poster fra google.com da jeg ikke
har adgang til en newsgroup udbyder lige nu. sunsite kontoen er på min
bærbar og har ikke taget mig sammen til at tænde den..

Nå men skrev at jeg stiller gerne mc'en til rådighed fordi har ingen
anelse om hvad du taler om.

Husk på at der blev lavet nogen små ændringer igennem årene så ved
ikke hvilken årgang du kigger efter. men min er fra 97'

dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 14:17

> Okay det gik helt som forventet. :-/ poster fra google.com da jeg ikke
> har adgang til en newsgroup udbyder lige nu. sunsite kontoen er på min
> bærbar og har ikke taget mig sammen til at tænde den..

hehe ok

> Nå men skrev at jeg stiller gerne mc'en til rådighed fordi har ingen
> anelse om hvad du taler om.

Mellem din cylinder og din kaburator sidder et sort stykke gummi, et for
hver kaburator..
Dette stykke gummi hedder "indsugningsgummi" eller "indsugningsflange" og
den er monteret på din cylinder med to bolte, jeg har brug for at vide
afstanden fra den ene bolts centrum, til den anden bolts centrum

Tror der er 7cm.. skal bare vide det helt sikkert..

> Husk på at der blev lavet nogen små ændringer igennem årene så ved
> ikke hvilken årgang du kigger efter. men min er fra 97'

Det har de med garanti IKKE ændret

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 16:13

Bare glem det, har fundet ud af det, mangler kun målene på en GS450 nu...

Mvh
Morten