Vandtæt PDA-holder
Fra : Troels Jensen

Dato : 12-03-05 13:23

Jeg flirter lidt med denne holder til min PDA, men synes den er lidt pebret
i pris:

http://www.tele-online.dk/product.asp?product=1895&page=1

Nogen, der har et bedre eller billigere bud?

Troels

Fra : Asger Steffensen

Dato : 12-03-05 14:04

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg flirter lidt med denne holder til min PDA, men synes den er lidt
> pebret
> i pris:
>
> http://www.tele-online.dk/product.asp?product=1895&page=1

Hvad med denne:
http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=71&Language=1

Asger
DL 1000

Fra : Troels Jensen

Dato : 12-03-05 14:57

"Asger Steffensen" <ast@get2net.net.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad med denne:
> http://www.tomtom.com/products/product.php?ID=71&Language=1

Jo tak...., men nu havde jeg jo altså forestillet mig at bruge den
PDA-GPS-dims, jeg har i forvejen og ikke at kaste mig ud i nye større
investeringer.....

Troels

Fra : Peter Z

Dato : 12-03-05 18:09

jeg kigger en del på denne løsning:
http://www.aquapac.net/storeframesets/wirethru/uk/UntitledFrameset-11.htm

ang. tom-tom'en så tror jeg at den bliver alt for dyr i forhold til hvad du
får for pengene

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Knud L R

Dato : 12-03-05 23:21

Hvis du ellers vil have den du undersøger - så få den billigere her:

http://www.touratech.de/shop/de/dept_657.html

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 13-03-05 15:40

"Knud L R" <knud@vachet.dk> wrote:

>Hvis du ellers vil have den du undersøger - så få den billigere her:
>
>http://www.touratech.de/shop/de/dept_657.html

Hvor de også har Palmcase Mini, som giver mulighed for at tilslutte
kabler til strøm og gps på visse PDA'er.

Jeg overvejer selv, hvad jeg skal vælge som afløser til min Garmin GPS
V. TomTom Ride ser rigtig spændende ud med Bluetooth-funktionerne.
Garmin Quest ser også god ud, og jeg synes generelt godt om kvaliteten
og funktionerne i Garmins produkter. Og så er der endelig muligheden
for at pakke en almindelig PDA med GPS ind i noget vændtæt.

Det er ikke nemt at vælge...

--
mvh Kåre

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 13-03-05 18:44

Kåre Nejmann <nospam@kan.dk> skrev i

> Det er ikke nemt at vælge...

Næ, og der er jo også muligheden for en symbian baseret mobilos, kombineret
med TomTom, eks. nokia6600 mf. Synes det virker praktisk at kunne nøjes med
et modul når man er afsted.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 20:31

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kombineret
> med TomTom, eks. nokia6600 mf. Synes det virker praktisk at kunne nøjes

Man behøver ikke en symbian mobil for, at nøjes med en enhed, jeg
investerede i en Qtek 2020 PDA med integreret mobiltelefon, og her har du
alt hvad du skal bruge lige ved hånden, har lige testet min med X-Road2 de
sidste 4 dage, og det virker bare, jeg får min mail overskrifter hentet ned
på den så jeg kan se om der er noget vigtigt.

Mvh.
Dannie
www.dfmc.dk/?id=75
www.zx-r.dk

Fra : Birger Poulsen

Dato : 15-03-05 20:40

"Knud L R" <knud@vachet.dk> wrote in message
> Hvis du ellers vil have den du undersøger - så få den billigere her:
>
> http://www.touratech.de/shop/de/dept_657.html

Denne box går også under navnet Otterbox, Jeg købte en i UK for £40 hos
http://www.globalpositioningsystems.co.uk
Den er ganske OK
--
Hilsen
Birger

Fra : Troels Jensen

Dato : 15-03-05 21:29

"Birger Poulsen" <b.poulsenFJERNES_REMOVE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Denne box går også under navnet Otterbox, Jeg købte en i UK for £40 hos
> http://www.globalpositioningsystems.co.uk
> Den er ganske OK

Den ser helt rigtig ud, da der tilsyneladende er mulighed for at føde den
med strøm, mens den ligger i boxen. Jeg kan imidlertid ikke lige regne ud,
hvordan den monteres på knallerten. Har du et bud?

Troels

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 17-03-05 12:10

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> wrote:

>Den ser helt rigtig ud, da der tilsyneladende er mulighed for at føde den
>med strøm, mens den ligger i boxen.

Næppe med den model til 40£ (Armour 2600). Så skal du i stedet have
fat i Armour 3600 til 72£ samt lednings-gennemførselsmodulet til 30£.
Men så fylder det hele altså også ret godt på motorcyklen.

>Jeg kan imidlertid ikke lige regne ud,
>hvordan den monteres på knallerten. Har du et bud?

Jeg mener jeg har set billeder af Otterboxes monteret med et
RAM-mount. Prøv evt. at google lidt på det.

--
mvh Kåre