Billy mc
Fra : Ukendt

Dato : 12-03-05 13:07

http://www.mc4you.dk/

--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 12-03-05 13:27

Per Emborg wrote:
> http://www.mc4you.dk/

Heh, nu skriver de godt nok inkl. afgift, men til den pris (minus moms)
når den jo ikke engang at snuse til 105% ;)

Billigt, det er det.

Carsten Sørensen

Fra : Richard

Dato : 12-03-05 14:26

Per Emborg wrote:

> http://www.mc4you.dk/

- se kommentar til dem i tråden "Billig kineser" fra i forgårs

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Moller

Dato : 13-03-05 17:50

Per Emborg wrote:
> http://www.mc4you.dk/

   hmmm, Per, godt nok havde du engang skrevet herinde om at skifte X'et
ud med noget lettere ;) meeeeenn, man kan også være for nærig. Og jeg
tvivler på en turbo kan hjælpe dig med at få den under de 10s så længe
det er vandret den skal bevæge sig.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Ukendt

Dato : 13-03-05 20:17

Jeg ved ikke hel hvad der skete den skulle slet ikke i denne gruppe , men
sendes privat ???

Ps Er ud over Møns Klint vandret ???
--
Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk

Fra : Moller

Dato : 13-03-05 22:22

Per Emborg wrote:
> Jeg ved ikke hel hvad der skete den skulle slet ikke i denne gruppe , men
> sendes privat ???
>
> Ps Er ud over Møns Klint vandret ???

   Nopes, Møns klint er tilkørselsbanen for Lada og de gamle skoda biler....

--
VH
Lars Molnit

Fra : Megas

Dato : 28-03-05 11:49

"Per Emborg" <x112kvik4u(a)dotcomprik.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.mc4you.dk/

"Rigtige mc for rigtige mænd".... Det er sgu humor

Det næste bli´r vel "Hyusoung yzfcbrgsx125rr - for mænd der kan bænkpresse
over 150kg only."

---
Megas
*aka Søren*