Salg af MC
Fra : Jonas Franck

Dato : 08-03-05 17:22

Hej Alle !

Jeg skal til at sælge min MC, men har aldrig prøvet det før !
Er der et sted på nettet hvor man kan finde en slutseddel, og foregår
det ellers ligesom et bilsalg mht. omregistrering osv ?

MVH
Jonas

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-03-05 18:28

Jonas Franck <jonas@clarity.dk> skrev i

http://www.dmcn.dk/?/FAQ/VisEmne.asp?ID=33
http://www.google.dk/search?hl=da&q=slutseddel+motorcykel&meta=

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen
Om signatur og quoting: http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html

Fra : Carsten

Dato : 08-03-05 19:50

Jonas Franck wrote:

> [...]

> Er der et sted på nettet hvor man kan finde en slutseddel, og foregår
> det ellers ligesom et bilsalg mht. omregistrering osv ?

Hej Jonas
Prøv www.mczonen.dk under brugtmarked, så husker man alle data.
Husk at checke købers kørekort inden evt. prøvetur(sid evt.bagpå)
omregistrer selv eller sammen med køber, så går det ikke ud over din
forsikring, hvis køber "glemmer" at omregistrere eller kommer ud for uheld.
Mvh. Carsten

Fra : Jonas Franck

Dato : 09-03-05 07:52

Mange Tak for hjælpen