Maling af udstødning
Fra : Michael

Dato : 05-03-05 15:16

Hejsa !!!

Nogen, der har erfaringer med at male en udstød til mc ?

Jeg har selv forsøgt. Jeg sleb den gamle maling af og derefter sprøjtede jeg
noget peje maling på (mærke Senotherm 500 grader), men det skaller af så let
som ingenting. Altså ikke pga den bliver varm, også selv om udstødningen er
kold. Hvordan kan det være at malingen ikke vil binde fast ? Jeg har ikke
brugt noget grunder.

Nogen, der kan fortælle mig hvordan fremgangsmåden er og hvilken maling jeg
skal anvende for at det holder ?

--
Med Venlig Hilsen
Michael Brejner

www.TM-Electronic.dk - Alt i lys, lyd og elektroniske dele
Kontakt os for mere information.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-03-05 15:51

> Nogen, der kan fortælle mig hvordan fremgangsmåden er og hvilken
> maling jeg skal anvende for at det holder ?

Jeg plejer at male forrørene i udstødningsmaling og selve potten med alm
hammerite.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Dr.Enduro

Dato : 05-03-05 17:18

Ovnlak, på spraydåse!

Hilsen Jan

Fra : Ulvir

Dato : 05-03-05 17:43

Michael wrote:

> Hvordan kan det være at malingen
> ikke vil binde fast ?
> Jeg har ikke brugt noget grunder.

Måske derfor?

Fra : Michael

Dato : 05-03-05 18:02

> Måske derfor?

Hvilken slags grunder skal jeg bruge ? Det skal vel også være noget
varmefast ?

Vh
Michael