UPS!
Fra : MAXI-87

Dato : 04-03-05 22:36

bladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561

Det er da en sjat at skulle kontrollere
Hans Olsen
_ _ _
www.kongeaamc.dk

Fra : Marni

Dato : 04-03-05 23:06

"MAXI-87" <ho@net.dk> wrote in message
news:4228d4c3$0$29285$14726298@news.sunsite.dk...
> bladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561
>
> Det er da en sjat at skulle kontrollere
> --

Ups! Prøv lige med et nyt link der virker!

Martin.

Fra : Grunnet

Dato : 04-03-05 23:17

Marni skrev
i meddelelsen news:4228db99$0$48637$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,:

http://www.ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561

Fra : Troels Jensen

Dato : 04-03-05 23:31

"Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ups! Prøv lige med et nyt link der virker!

Prøv med lidt kreativitet og fantasi, f.eks.

http://www.ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561

Troels

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 05-03-05 11:41

"Troels Jensen" <troelsjensen_klipvaek_@paradis.dk> skrev i en meddelelse

> "Marni" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Prøv med lidt kreativitet og fantasi, f.eks.
>
> http://www.ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561
>
> Troels

Måske et naivt spørgsmål:
Er XVS65 samme model som den der i Danmark markedsføres som XVS650A ?

Når jeg kigger på de tekniske specifikationer for hhv. XVS65 (på Yamaha's
amerikanske hjemmeside) og XVS650A (på Yamaha's danske hjemmeside),
så er data helt ens.

Mvh
Jørgen (hvis fætter just har købt en XVS650A)

Fra : Jan Bachman

Dato : 05-03-05 12:54

>bladet.dk/visartikel.iasp?pageID=285561
>
>Det er da en sjat at skulle kontrollere

Nogen der har et mere officielt link end ekstrabladet?
Jeg synes ikke der står et pip om sagen hos Yamaha...

/Jan