Bogudsalg
Fra : Grunnet

Dato : 03-03-05 19:37

Det store bogudsalg godt i gang over hele landet.

Vær opmærksom på, at "Politikkens bog om motorcykelvedligeholdelse" under
udsalget sælges for 69,95 kr.

Bogen beskriver arbejdsgange vedr. vedligeholdelse og småreparationer. Den
går ikke i dybden med reparationerne men henviser her til cyklens
værkstedshåndbog. Arbejdsgangene er vist i trin-for-trin fotoserier (i
farver).

Jeg syntes bogen er ganske informativ, omend man ikke kan lave de store
reparationer alene med den som håndbog, men den giver et overblik over
hvilke reparationer man forholdsvis let selv kan lave. Og til den pris bør
enhver "begynder/let øvet" straks gå i boghandelen og købe den.

NB! Jeg er ikke boghandler og har heller ikke aktier i forlaget. )

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84

Web: http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere men intet om MC)

Fra : Schlæger

Dato : 03-03-05 19:49

Grunnet wrote:

> Det store bogudsalg godt i gang over hele landet.

> Vær opmærksom på, at "Politikkens bog om motorcykelvedligeholdelse" under
> udsalget sælges for 69,95 kr.

Tak for tippet. Jeg vil kigge indenfor hos boghandleren.

Mch Schlæger

Fra : Hekto

Dato : 04-03-05 18:46

In article <d07m69$8h8$1@abbeden.bunk.cc>, gertschlagerFJERN@hotmail.com
says...

.... og den store bog om Harley Davidson til 199,-.

Fra : Armand

Dato : 03-03-05 20:11

Grunnet wrote:
> [...]
> går ikke i dybden med reparationerne men henviser her til cyklens
> værkstedshåndbog. Arbejdsgangene er vist i trin-for-trin fotoserier (i

"Hele landet" ?
Jeg har kun set den hos B.O. Bøger -kæden :-/

Forøvrigt et hottip til "hvem fanden var det nu der ville varme op til
den store Indiens-tur"!

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 03-03-05 20:21

Armand skrev
i meddelelsen news:eiJVd.102839$Vf.3964850@news000.worldonline.dk,:
> "Hele landet" ?
> Jeg har kun set den hos B.O. Bøger -kæden :-/

Den er også i Bog & Ide's katalog. (men det får du jo ikke der hvor du bor)

Det er forøvrigt stort set de samme bøger og samme priser der er i de to
kataloger.

--
Hilsen Steen (der også bor i byen med 48.000 indbyggere og kun en
boghandel)

Fra : Armand

Dato : 03-03-05 22:55

Grunnet wrote:
> Armand skrev
> i meddelelsen news:eiJVd.102839$Vf.3964850@news000.worldonline.dk,:

> Den er også i Bog & Ide's katalog. (men det får du jo ikke der hvor du bor)

Det plejer jeg da. Og B.O.'s nærmeste fillialer er i begge nabobyer,
hvilket ikke forhindrer dem i at uddele reklamen hér i byen!

> Det er forøvrigt stort set de samme bøger og samme priser der er i de to
> kataloger.

OK!
Forøvrigt en skuffende mængde af faglitteratur i årets udvalg
Men jeg efterfyldte da alligevel samlingen med den om Danskernes Fly!

--
Armand.
(faglitteratursudsalgskundepotentiale)

Fra : Grunnet

Dato : 04-03-05 18:58

Armand skrev
i meddelelsen news:XHLVd.102872$Vf.3965921@news000.worldonline.dk,:

> OK!
> Forøvrigt en skuffende mængde af faglitteratur i årets udvalg

Det er vi helt enige i

> Men jeg efterfyldte da alligevel samlingen med den om Danskernes Fly!

Så den godt, den så spændende ud, men jeg har (indtil videre) besluttet at
holde mine indkøb til læsestof om 2 og 4 hjulede der bliver på jorden, og så
holde fly-litteraturen på det niveau min far havde samlet.

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84 (der ikke kan flyve)

Web: http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2 hjulere men intet om MC)

Fra : Armand

Dato : 04-03-05 22:41

> Grunnet wrote:

>Hilsen Steen
>GL 500 SilverWing '84 (der ikke kan flyve)

Such a waste of Wing!

--
Armand.

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-03-05 13:27

Grunnet wrote:
> [...]
> enhver "begynder/let øvet" straks gå i boghandelen og købe den.
>
> NB! Jeg er ikke boghandler og har heller ikke aktier i forlaget. )

Jeg var lige forbi efter den i dag, den ser da ganske hyggelig ud
Der er da nok nogen ting jeg som totalt nybegynder på to hjul (altså dem
med motor) tør kaste mig over alligevel..
Nu mangler bare foråret og en cykel :S

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 21:20

Tak for info.

Købte bogen her til aften, da vi alligevel skulle skulle købe
invitationskort til en konfirmation.

Jeg synes dog ikke, jeg kunne købe bogen før jeg havde en MC - så jeg købte
en Honda CB 600 F Hornet på vej hjem fra arbejde - i øvrigt min første MC.

Hilsen Kim

Fra : Armand

Dato : 04-03-05 22:43

Kims wrote:
> [...]
> en Honda CB 600 F Hornet på vej hjem fra arbejde - i øvrigt min første MC.

Hæ!
Det kan man sq da kalde grundighed

Tillykke med svinet!

--
Armand.
(der tror at man i USA ville kunne have lagt sag an mod forlaget p.g.a.

Fra : Ukendt

Dato : 05-03-05 07:15

Takker - Køber man sådan en bog, skal man da have noget at "skrue" på.

Jeg havde dog kigget på den længe ude hos Aagesen.

Kims

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-03-05 20:43

Kims wrote:
> Takker - Køber man sådan en bog, skal man da have noget at "skrue" på.
>
> Jeg havde dog kigget på den længe ude hos Aagesen.
>
> Kims

Tillykke, tillykke!

Check lige op på citatateknikken - det letter forståelsen at svare under
det man svarer på (www.usenet.dk). Vidste du at du kan oprette en profil
med billeder på www.dfmc.dk? Og hvordan laver i i øvrigt de der med
tomatsmag?

--