Skolekørsel
Fra : anders majland

Dato : 03-03-05 16:43

Så hilste jeg på sæsonens første motorcyklist - det var en på en skolecykel
Men selvom temperaturen var -4 grader var det flot vejr med solskin og
blå himmel...

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-05 17:12

anders majland wrote:
> Så hilste jeg på sæsonens første motorcyklist - det var en på en skolecykel
> Men selvom temperaturen var -4 grader var det flot vejr med solskin og
> blå himmel...

Hvor der er vilje er der en vej

--
vh
Torben

Fra : Anders Christensen

Dato : 03-03-05 17:20

Torben Scheel wrote:

> Hvor der er vilje er der en vej

Hvor kold den så end er

Fra : Torben Scheel

Dato : 03-03-05 17:33

Anders Christensen wrote:

> Hvor kold den så end er

Betyder ikke noget. Sneen ovenpå bestemmer friktionen anyway

--
vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 03-03-05 19:40

> Betyder ikke noget. Sneen ovenpå bestemmer friktionen anyway

Jeg var selv i bil idag, da jeg var noget usikker på føret. Det var nok
meget godt med støttehjul for jeg kørte fast i bilen, og morgentrafikken var
helt umuligt. Vejene var det meste af vejen rimeligt med frikørt asfalt med
snespor imellem - ikke lige det bedste underlag at ligge og overhale henover
.... Men i eftermiddags var vejene fine så imorgen bliver det igen på mc -
Det er da blevet til ~2500km indtil videre iår på 2 hjul

/A

Fra : Dr.Enduro

Dato : 03-03-05 21:29

anders majland wrote:
> Så hilste jeg på sæsonens første motorcyklist - det var en på en skolecykel
> Men selvom temperaturen var -4 grader var det flot vejr med solskin og
> blå himmel...

Ja, vi andre hilser jo kun fra 1. november til og med 28. februar...

Hilsen Jan