SZR660 Crash mushrooms
Fra : Hornsved

Dato : 03-03-05 08:49

Hej Gruppe,

Er der nogen herinde der ved hvor man kan skaffe crash
mushrooms/stürtz pads til en SZR660. Det drejer sig altså om de
kunststof/nylon/alu tingester man monterer på siden af cyklen for at
afbøde virkningerne af et evt. styrt. Har prøvet Louis og Kedo.

Mvh
Hornsved

Fra : Morten

Dato : 03-03-05 13:43

Hornsved wrote:

> [...]

> kunststof/nylon/alu tingester man monterer på siden af cyklen for at
> afbøde virkningerne af et evt. styrt. Har prøvet Louis og Kedo.

Hej

Jeg er også selv på udkig efter mushrooms til min ZX-6R da jeg skal på
bane for første gang til maj
Jeg har fundet nogle hos busters-accessories.co.uk og også MandP.co.uk har
fået nogle i sortiment. Men der er stor prisforskel og de er lavet af
forskellige materialer, og jeg ved ikke hvilke materialer som er bedst og
mest slidstærke. Samtidig vil jeg inden jeg køber gerne vide hvordan de
monteres om man skal til at laver huller i kåben, hvilket jeg ikke har så
meget lyst til.

Så jeg er også nysgerrig efter mere info om svampene

mvh
Morten K
Kawa ZX-6R '01
www.dfmc.dk/morten_krauw

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-03-05 19:45

Prøv hos Mitonga i Malmø de har ent KÆMPE lager, og montere for en billig
penge !!

www.mitonga.se
tlf 0046 40 194140

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Hornsved

Dato : 05-03-05 08:31

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> wrote in message news:<4228ac9c$0$29279$14726298@news.sunsite.dk>...
> Prøv hos Mitonga i Malmø de har ent KÆMPE lager, og montere for en billig
> [...]
Tak for tippet, Prøver at ringe til dem på mandag.

Mvh
Hornsved