sjov film :)
Fra : S.G

Dato : 02-03-05 01:07

Fra : André T.

Dato : 02-03-05 01:35

> Så er man da en ske :)

Prøv at kigge 2 dage tilbage her i gruppen :)

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : S.G

Dato : 02-03-05 01:37

arghh crap! :(
Men så lad være med at stikke jeres fod ind i jeres fordæk på mc´en :) se
bare hvad der sker på en cykel
(Var det ikke ok reddet?)
http://www.compfused.com/directlink/639/

Fra : Pierre & Karina

Dato : 02-03-05 08:33

Jeg tror at der skal males og lægges nyt gulv i den stue

Pierre

Fra : René Hvid

Dato : 02-03-05 17:51

"Pierre & Karina" skrev
> Jeg tror at der skal males og lægges nyt gulv i den stue

nej, man kan se der ligger en ekstra plade under bagdækket, og efter
grundig udluftning er der ingen spor tilbage af røgen. (spørg ikke hvor jeg
ved det med røgen fra)

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Anders Christensen

Dato : 02-03-05 18:01

René Hvid wrote:

> "Pierre & Karina" skrev

> nej, man kan se der ligger en ekstra plade under bagdækket, og efter
> grundig udluftning er der ingen spor tilbage af røgen. (spørg ikke hvor jeg
> ved det med røgen fra)

Vil du så se at få den film lagt online!

Fra : René Hvid

Dato : 03-03-05 16:11

"Anders Christensen" skrev
snip
> Vil du så se at få den film lagt online!

Der findes ikke nogen film, men vi har i klub regi ved flere lejligheder
brændt bagdæk indenfor, og det kræver bare lidt god udluftning så er røgen
og lugten væk.