Gsx-r for lille?
Fra : Christian

Dato : 01-03-05 17:08

Hej
Har en ven som har forelsket sig i en Gsx-r 400..Det er også meget
godt,men jeg er lidt skeptisk mht om den ikke er for lille til ham. Han er
ca 190 normal af bygning. Er der nogen der har erfaringer med modellen?

Mvh
cwn
Honda VF 500 F2

Fra : Moller

Dato : 02-03-05 11:24

Christian wrote:
> [...]
> er ca 190 normal af bygning. Er der nogen der har erfaringer med modellen?

   Jeg er 186 høj, og har prøvet Mini Armand's kærstes 400'er racer en del
gange nu... og kan kun sige at den er IKKE for gennemsnisthøjden og op
;) når jeg så låner mini Armands VFR 400 så er der ingen problemer, og
GSX-r 250 virker også meget støre til os i alm. højde.

   Så hvis ik du for prøvet nogen ok prøveture på den inden du bestemmer
dig, så hold dig væk da det kan virkelig blive en pine med en MC man ik
kan holde ud at køre på... Men som altid prøv den, man ved aldrig om det
er maskinen før man har kørt på den.

--
VH
Lars Molnit

Fra : S.G

Dato : 02-03-05 12:00

> når jeg så låner mini Armands VFR 400 så er der ingen problemer, og GSX-r
> 250 virker også meget støre til os i alm. højde.

jeg er 190, jeg ligner noget der er løgn på en vfr400. SIdder heller ikek
specielt godt.
Sidder noget bedre på en gixxer400.
Men vi er jo alle forsekllige af opbygning, så lad ham prøvesidde en og
afgøre det selv

Fra : Moller

Dato : 02-03-05 12:22

S.G wrote:

> [...]
> specielt godt.
> Sidder noget bedre på en gixxer400.
> Men vi er jo alle forsekllige af opbygning, så lad ham prøvesidde en og

   Helt klart, mit problem på gixxer 400 er at mit hovede kommer til at
side som om jeg hænger ud over frontkåben... meget ubehagelig
fornemmelse, men benpladsen er god ;) så det kan være jeg har kortere
ben, og derved længere fra ben til hoved.

--
VH
Lars Molnit

Fra : S.G

Dato : 02-03-05 12:29

2 gutter på over 190 ser sådan her ud på sådan en viffer:
http://kow.dk/prev/album/displayimage.php?album=11&pos=6

Hæhæ

Fra : Pwh

Dato : 02-03-05 13:44

S.G wrote:
> 2 gutter på over 190 ser sådan her ud på sådan en viffer:
> http://kow.dk/prev/album/displayimage.php?album=11&pos=6
>
> Hæhæ

LOL
Så er det bare på med en tanktaske og afsted til Italien

/Jens (med normal højde på 177cm)

Fra : S.G

Dato : 02-03-05 14:10

> LOL
> Så er det bare på med en tanktaske og afsted til Italien

hæhæ

> /Jens (med normal højde på 177cm)

Siger du folk der er høje er unormale?

Fra : Pwh