Strandvejen
Fra : Søren And

Dato : 01-03-05 09:47

Er der nogle der skal med en tur op af Strandvejen og kigge på damer ? - Det
er jo 1 Marts......

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 01-03-05 10:05

"Søren And" <indbakke@digitalnetwork.dk> writes:

> Er der nogle der skal med en tur op af Strandvejen og kigge på damer ? - Det
> er jo 1 Marts......

Bus 388, trædecykel eller er der nogen der har en bil vi kan låne?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Carl Astrup

Dato : 01-03-05 11:29

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message
> Bus 388, trædecykel eller er der nogen der har en bil vi kan låne?

Med nuværende vejrforhold kunne det måske overvejes om hvordvidt der skulle
installeres en Skovl foran cyklen ?

//eCarlos.net

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-03-05 17:46

Søren And wrote:
> - Det er jo 1 Marts......

Jo..personligt betragter jeg 1. marts som en helligdag,der skal bruges
til MC-kørsel... men i år må jeg kaste håndklædet i ringen..

Jeg bor p.t. i Dronninglund..
og siden i morges har det været snevejr og frost, med snefygning til
følge..

Siden i morges har vi fået ca. 10+ cm heroppe, og sneen fra sidst var
slet ikke væk..

F.eks er der nu så meget sne opad vores markvej igen(-fik det ryddet med
en gravemaskine sidst!) at min ellers trofaste madkasse,Kadetten, nu
sidder fast halvt nede ad vejen

Det er ikke rimeligt at det skal være sådan et vejr d. 1/3.. ihvertfald
ikke når man kun har et R-jern.. Havde man en offroader havde været helt
iorden, ja nærmest underholdende...

Thore
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=56

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 17:56

Søren And wrote:
> Er der nogle der skal med en tur op af Strandvejen og kigge på damer ?

Du mener vel ud(!) af Strandvejen!?

--
Arnmand.

Fra : Peter Winther

Dato : 01-03-05 18:49

> Du mener vel ud(!) af Strandvejen!?

Armand din gamle ordkløver, det hedder "ad" strandvejen,hvis du endelig skal
rette folk.

Peter

Fra : Schlæger

Dato : 01-03-05 19:58

Peter Winther wrote:

> Armand din gamle ordkløver, det hedder "ad" strandvejen,hvis du endelig skal
> rette folk.

Så ka' han lær' det, ka' han .......... !!!!

Mch Schlæger

Fra : Jo

Dato : 01-03-05 19:59

"Peter Winther" <p.w.j@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> Armand din gamle ordkløver, det hedder "ad" strandvejen,hvis du endelig
skal
> rette folk.
>
> Peter

- og så siger man faktisk "op ad Strandvejen" visse steder syd for denne...

Jo.

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 22:06

Peter Winther wrote:

> Armand din gamle ordkløver, det hedder "ad" strandvejen,hvis du endelig skal
> rette folk.

Pis! :-|
Selvfølgelig kører man AD en rute!

En af konsekvenserne af at jeg endelig er kommet på fastnet er at bordet
fanger når jeg, for det enkelte indlægs vedkommende, trykker "send" - Og
det skal jeg lige se at vænne mig til
Tidligere var der jo tid til korrekturlæsning før afsendelse af hele
stakken, som efter "send" blot havde lagt sig i udbakken og afventede
modemmets opkobling.

Dér hvor jeg egentlig ville hen var, at læst på min(!) skærm opfatter
jeg opfordringen som gældende en tur ud mmod Lillebæltsbroerne, hvorfor
"op af/ad" er fejlskrevet - Men der gør sig måske andre skjulte årsager
til ordbruget gældende :-/

--
Armand.

Fra : Schlæger

Dato : 01-03-05 22:15

Armand wrote:

> [...]
> jeg opfordringen som gældende en tur ud mmod Lillebæltsbroerne, hvorfor
> "op af/ad" er fejlskrevet - Men der gør sig måske andre skjulte årsager

Jeg er da HELT sikker på, at det handler om Strandvejen i Århus -
hovedlandets hovedstad ....... (hvorved vi derefter også kan konstatere,
at det hedder "Ud ad .....S...")

Hvad ved Kjøwenhavnere om geografi ????

Mch Schlæger (har d.d. aflivet sin woodoo-meteorolog-dukke)

Fra : Futte & Co.

Dato : 02-03-05 16:22

Schlæger wrote:

osse:

> Mch Schlæger (har d.d. aflivet sin woodoo-meteorolog-dukke)

Og sneen er væltet ned siden , lige et godt råd
Jeg ville gemme mig hvis jeg var dig

--
Jørgen , Brøndby, http://dfmc.dk/?id=70
Honda CB550F , den fine årgang 1975

Fra : André T.

Dato : 01-03-05 22:36

> [...]
> opfordringen som gældende en tur ud mmod Lillebæltsbroerne, hvorfor "op
> af/ad" er fejlskrevet - Men der gør sig måske andre skjulte årsager til

Armand, sikke du kan 'whine' ;-P

¨¨°º© http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 ©º°¨¨
© Bow Wow Wow Yippi Yo Yippy Yay ©

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 22:46

André T. wrote:

> Armand, sikke du kan 'whine' ;-P

OK!
Jeg går lige ind og spiser mig en kiks!

--
Armand.

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 01-03-05 22:52

"Peter Winther" <p.w.j@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> Armand din gamle ordkløver, det hedder "ad" strandvejen,hvis du endelig
> [...]

det hedder ikke ordkløver - det rigtige er pendant

Jens

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 23:02

Jens B. Rasmussen wrote:
> "Peter Winther" <p.w.j@mail.danmark> skrev i en meddelelse

> det hedder ikke ordkløver - det rigtige er pendant

Pendant??
Dét er sq da en dublet-agtig ting :-|

--
Armand.
(ordkløver, definitionsrevser og Honda-hader)

Fra : Peter Winther

Dato : 01-03-05 23:37

> Armand.
> (ordkløver, definitionsrevser og Honda-hader)
og
(Smedesvend, der trods alt godt kan se kvaliteterne i en VFR)
Peter
VFR RC 36

Fra : Armand

Dato : 03-03-05 00:32

Peter Winther wrote:

> og
> (Smedesvend, der trods alt godt kan se kvaliteterne i en VFR)

Nærmere: Smedesvend, der elsker at reparere på VFR's med en fem punds
mukkert

--
Armand.
(let desillusioneret Honda-hader)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 01-03-05 23:16

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> Pendant??
> Dét er sq da en dublet-agtig ting :-|

Jow, det hedder bare pedant.
,----
| pedant sb., -en, -er.
| pedanteri sb., -et, -er. (som i dk.fritid.motorcykel.pedanteri
| pedantisk adj., itk. d.s.
`----

Betydning (undskyld det engelske :
,----
| » pedant
| pedant (fx a pedant is a person who is too interested in formal
| rules and small unimportant details).
`----

Dumme snevejr...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 01-03-05 23:27

Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> skrev i

> `----
>
> Dumme snevejr...

Tænkt nok det var det der var i vejen..... :=)

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 02-03-05 00:11

Arne Lorenzen wrote:
> Jes Vestervang <jes.vestervang@gmail.com> skrev i

> Tænkt nok det var det der var i vejen..... :=)

I vejen???? I-VEJEN
Et er at sne "inde" ala -kan ikke komme på arbejde
Noget andet er fanme som i aften at sen "ude" - der er ingen kære mor,
man må grave sig hjem !!!!! ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØvØV

Og så holder der en SV'er med 0 km på tælleren og venter på mig!! Arghhhhhh

Hvad mere -udover et meteor direkte i dagligstuen- kan gå galt!?

JEG HADER SNE!

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-03-05 00:43

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> writes:

> [...]
[pedanteri]

> I vejen???? I-VEJEN Et er at sne "inde" ala -kan ikke komme på
> arbejde Noget andet er fanme som i aften at sen "ude" - der er ingen
> kære mor, man må grave sig hjem !!!!! ØVØVØVØVØVØVØVØVØVØvØV

Den historie skal da uddybes lidt, det kan da have været lidt af en
gravetur

> Og så holder der en SV'er med 0 km på tælleren og venter på mig!!
> Arghhhhhh
>
> Hvad mere -udover et meteor direkte i dagligstuen- kan gå galt!?

Pas på hvad du siger, man ved aldrig :-/

> JEG HADER SNE!

Jeg forstår din desperation. Min sæson sluttede heldigvis kun for et
par uger siden, så jeg overlever da endnu... og DT'eren er stadig
strandet (fordi jeg hader at skrue i frost).
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Ukendt

Dato : 03-03-05 00:03

Jes Vestervang wrote:

> [pedanteri]

> Den historie skal da uddybes lidt, det kan da have været lidt af en
> gravetur

Gerne - jeg bor nede for enden af en lille bakke, med adkomst via grusvej.
Kommer hjem vel ved 22.30, 23 tider

Tanken var..: går det mon at køre der ned?

jo! ahhh Nej.. Arrgh Jo ..JO!

At køre

Det var så et nej..., ikke hjem, og ikke muligt at komme op igen
såå det var valget mellem at grave mig ud hhv ind i aftes, eller her til
morgen, det blev så i aftes...

> Jeg forstår din desperation. Min sæson sluttede heldigvis kun for et
> par uger siden, så jeg overlever da endnu... og DT'eren er stadig
> strandet (fordi jeg hader at skrue i frost).

Har surfet lidt de sidste dage for evt. at hitte en brugt "fætter
højben" som sommerprojekt, så jeg har noget at køre på til vinter -
sådan hygge køre

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Martin Sørensen

Dato : 02-03-05 19:02

> Du mener vel ud(!) af Strandvejen!?

Op ad, ned ad, hen ad, ud ad, de kan nok alle bruges. Det er blot
spørgsmålet om at finde en 'Strandvejen' der passer på, for dem er der nok
af rundt omkring i landet.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Armand

Dato : 03-03-05 00:35

Martin Sørensen wrote:

> Op ad, ned ad, hen ad, ud ad, de kan nok alle bruges. Det er blot
> spørgsmålet om at finde en 'Strandvejen' der passer på, for dem er der nok
> af rundt omkring i landet.

Måske så: Vorbasse strandvej, der går ud til krigshavnen!

--
Armand.

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 01-03-05 19:45

Søren And wrote:
> Er der nogle der skal med en tur op af Strandvejen og kigge på damer ? - Det
> er jo 1 Marts......

Jo der er. En af mine kammerater havde sin første rigtige køretime der i
dag kl. 16 :/

Jeg vil ikke udtale mig om forsvarligheden i den bedrift, men det har i
hvert fald sat en stopper for _min_ klynken over vejret.

Carsten Sørensen

Fra : Schlæger

Dato : 01-03-05 22:17