Att: Tony fra www.dfmc.dk :-)
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-02-05 17:18

Hej

Jeg har ikke lige din mail og kan ikke umiddelbart finde den på
hjemmesiden Håber du finder vej til gruppen og at i andre kan leve
med denne mail... undskuuuuld!

Jeg har det problem at jeg ikke kan logge på siden. Jeg har fået
tilsendt password men det virker ikke når jeg forsøger at logge ind.

Jeg er bruger nr: 672
Navn: Anna Margrethe Andersen

Kan jeg få dig til at lukke mig ned som bruger? Jeg har nemlig ændret
mail adresse og det er måske endda lettest at jeg bare åbner en ny
konto?

Mvh
Anna
--
Anna M. Andersen

AIM/Ichat account: Anna.Andersen
http://homepage.mac.com/anna.andersen

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-02-05 17:25

Anna M. Andersen wrote:
> Hej

> [zip] ..og det er måske endda lettest at jeg bare åbner en ny
> konto?
For guds skyld nej..
Jeg har lige givet ham "på puklen" for at der er for mange dobbelt konti

--
Dun@nt
Kilo SFau's 's is for silver

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-02-05 17:40

"J.C.Kløve" <DunantFJERN@X.mail.tele.dk> wrote:

> For guds skyld nej..
> Jeg har lige givet ham "på puklen" for at der er for mange dobbelt konti

Det er jo oss derfor jeg beder ham pænt om at lukke den gamle ned INDEN
jeg laver en ny

/Anna

Fra : Moller

Dato : 28-02-05 17:46

Anna M. Andersen wrote:

> Det er jo oss derfor jeg beder ham pænt om at lukke den gamle ned INDEN
> jeg laver en ny

   Rolig ;) han er alene om den del, og gør det friviligt... men han er
nok hjemme til aften, og så fikser han det hurtigt. Han er kanon flink
til at fikse den slags når han ikke er på Job.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 28-02-05 17:57

Moller <news@molnit.com> wrote:

> Rolig ;) han er alene om den del, og gør det friviligt... men han er
> nok hjemme til aften, og så fikser han det hurtigt. Han er kanon flink
> til at fikse den slags når han ikke er på Job.

??? ??? ??? ???

Og han gør det udmærket. Ovenstående er sådan set bare et svar til Kløve
som en forklaring på at jeg ikke åbner en ny inden den gamle er lukket -
det er der jo åbenbart en del der gør.

Det er faktisk 3 måneder siden jeg opdagede fejlen så om der skulle gå
yderligere nogle dage eller uger så går det jo nok oss...

/Anna

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 28-02-05 21:09

Anna M. Andersen wrote:

> Jeg har ikke lige din mail og kan ikke umiddelbart finde den på
> hjemmesiden Håber du finder vej til gruppen og at i andre kan leve
> med denne mail... undskuuuuld!

Der skal nu ikke det helt store gravearbejde til for at finde min mail
adresse på www.dfmc.dk. Den står skam på donations-siden Desuden kan
man bare svare på den mail jeg bruger herinde. Jeg har ikke - modsat
mange andre - valgt at modificere min afsenderadresse så man ikke kan
svare direkte på den.

> Jeg har det problem at jeg ikke kan logge på siden. Jeg har fået
> tilsendt password men det virker ikke når jeg forsøger at logge ind.

Hvis ikke det virker med det password du har fået tilsendt så er din
browser defekt. Send mig en mail og lad mig vide hvilken platform og
browser du benytter. Så må vi se på om det kan kaste lys over sagen.

> [...]
>
> Kan jeg få dig til at lukke mig ned som bruger? Jeg har nemlig ændret
> mail adresse og det er måske endda lettest at jeg bare åbner en ny

Nej det synes jeg ikke det er. Jeg synes du skulle sende mig en mail så
vi kan få det ordnet det uden at skulle gå til drastiske metoder såsom
at slette konti osv.

Og lad mig lige benytte lejligheden til at bede folk om at logge ind og
rette sine mail-adresser således at de ikke indeholder ord som "fjern",
"streg" og andre ugyldige finurligheder. I 9 ud af 10 tilfælde skyldes
problemer med at logge ind nemlig, at I har glemt hvordan I har forsøgt
at "forklæde" jeres e-mail adresser. Ingen e-mail adresser bliver givet
videre eller vist på sitet med mindre man explicit vælger det ved at
afklikke feltet "Vis E-mail på DFMC.dk" i profil-indstillingerne

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 01:12

Tony Lorentzen wrote:

> [...]
> videre eller vist på sitet med mindre man explicit vælger det ved at
> afklikke feltet "Vis E-mail på DFMC.dk" i profil-indstillingerne

Auch! :-*(

--
Armand.
(for nyligt i dén fælde)

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-03-05 09:52

Armand wrote:

> Auch! :-*(

He he ... det er for jeres eget bedste

I øvrigt kan man også ændre sit password til noget man bedre kan huske;
man behøver ikke køre videre med det autogenererede

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 01-03-05 07:18

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> wrote:

> Der skal nu ikke det helt store gravearbejde til for at finde min mail
> adresse på www.dfmc.dk. Den står skam på donations-siden

Øh, den har jeg aldrig fundet

> Hvis ikke det virker med det password du har fået tilsendt så er din
> browser defekt. Send mig en mail og lad mig vide hvilken platform og
> browser du benytter. Så må vi se på om det kan kaste lys over sagen.

Det var faktisk kernen i det hele. Jeg er Mac bruger og forsøgte vha.
Safari - det virker ikke. Derimod har jeg lige fundet ud af at det
fungerer fint vha mine andre browsere på Mac: Firefox og Explorer.

Så jeg har lige fået rettet profilen til

Tak for hjælpen.

/Anna

Fra : Carl Dragert

Dato : 01-03-05 09:07

"Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> wrote

> Det var faktisk kernen i det hele. Jeg er Mac bruger og forsøgte vha.
> Safari - det virker ikke.

augh! Mac bruger - så kører du måske også Ducati og spiller på
musikinstrumenter?

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 01-03-05 14:29

Carl Dragert <fornavn@efternavn.dk> wrote:

> "Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> wrote

> augh! Mac bruger - så kører du måske også Ducati og spiller på
> musikinstrumenter?

Tø hø.... for dem der ikke ved bedre

Fra : Armand

Dato : 01-03-05 17:33

Carl Dragert wrote:
> "Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> wrote

> augh! Mac bruger - så kører du måske også Ducati og spiller på
> musikinstrumenter?

GRILL

--
Armand.
(der også har været forbi Anna's site )

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 02-03-05 09:49

Anna M. Andersen wrote:

> Øh, den har jeg aldrig fundet

Sikke noget! Så må jeg gøre siden mere synlig

> Det var faktisk kernen i det hele. Jeg er Mac bruger og forsøgte vha.
> Safari - det virker ikke. Derimod har jeg lige fundet ud af at det
> fungerer fint vha mine andre browsere på Mac: Firefox og Explorer.

Jeg har selv en G5er og har lige tjekket på Safari, hvor det virker
fint. Har du slået cookies fra måske?

> Så jeg har lige fået rettet profilen til

Super!

> Tak for hjælpen.

Det var da så lidt...

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 02-03-05 11:17

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> wrote:

> Jeg har selv en G5er og har lige tjekket på Safari, hvor det virker
> fint. Har du slået cookies fra måske?

Næh jeg accepterer skam småkager Jeg har pop-up-killer slået til,
men det er næppe det - da login jo bare kører videre i samme vindue.

/Anna

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-03-05 10:02

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> writes:

> Sikke noget! Så må jeg gøre siden mere synlig

Eller lave et menu-punkt der hedder "Hjælp" eller lignende? Det hænder
jo at folk skriver til mig selv om jeg ikke umiddelbart har noget med
din side at gøre, men udelukkende fordi min adresse står på forsiden
af <http://news.dfmc.dk/>.

> Jeg har selv en G5er og har lige tjekket på Safari, hvor det virker
> fint. Har du slået cookies fra måske?

Lækker maskine i øvrigt - vi er ved at købe en Mac Mini på arbejdet
til at teste hjemmesider med. Vi har også kigget på deres servere, men
dem kan de vist ikke rigtig finde ud af at lave i den rigtige
størrelse

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*