Nogen der kan lave en anmeldelse af Marsel~
Fra : HKS

Dato : 26-02-05 13:59

Hvis der er nogen der har været derude fredag eller lørdag.

Ville være rart at vide om det er køreturen værd i morgen :)

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 14:57

"HKS" <not@likely.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogen der har været derude fredag eller lørdag.
>
> Ville være rart at vide om det er køreturen værd i morgen :)
>
>Hmm hvor lang er køreturen ??
min var 65 km og hvis ikk det er så længe siden cyklen kom ind havde det
slet ikk været turen værd efter min ydmyge mening
du kommer ind i en lille hal med vel ca 10 udstillere
så med mindre du lige skal ud og ha den nye model og gerne vil se den live
NU så bliv hjemme og irriter dig over at der nu igen kommer sne

Brian

Fra : Anders Christensen

Dato : 26-02-05 16:10

brian jensen wrote:

> [...]
> så med mindre du lige skal ud og ha den nye model og gerne vil se den live
> NU så bliv hjemme og irriter dig over at der nu igen kommer sne

Jeg kan tilslutte mig Brian, for mit vedkommende var det dog trædecyklen
der blev luftet 2 km hver vej.
Og jeg må indrømme at jeg blev en smule skuffet.

En "røgfri" hal fuld af røg og larm, og ikke ret meget at se på.

Synes ikke engang der var nogen specielt gode tilbud, og de forskellige
forhandlere havde ikke meget tid til at snakke med hver enkelt, det
eneste sted jeg fik en snak var med ved en stand med noget GPS udstyr
til at tracke motorcykler (De var ret ivrige efter at sælge noget!)
Nåe ja, og så lige en kort snak med ProBike som påstod de havde et godt
tilbud på en cykel+forsikring... Indtil de hørte min alder - Så var jeg
pludselig ikke interresant mere. (Så vil jeg da lade være med at
overveje at købe cykel hos dem når sneen er væk..)

Men der var til gengæld en masse mennesker så man ikke kunne se noget....

Efter min mening ikke 50 kroner værd.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : HKS

Dato : 26-02-05 18:06

"brian jensen" wrote> >
> [...]
> så med mindre du lige skal ud og ha den nye model og gerne vil se den live
> NU så bliv hjemme og irriter dig over at der nu igen kommer sne

Har vel en 30 km derud men tror jeg får dagen til at gå med noget andet hvis
der ikke rigtig er noget at kigge på :/

Har alligevel købt ny kværn til foråret så har ikke råd til noget alligevel
derude, hehe :)

Men nogen billeder er jo altid velkommen til dem der har.

/HKS

Fra : Niels Pein

Dato : 26-02-05 17:19

"HKS" <not@likely.com> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogen der har været derude fredag eller lørdag.
>
> Ville være rart at vide om det er køreturen værd i morgen :)

Det var mindre end jeg havde regnet med. Og temmeligt røgfyldt da vi forlod
stedet (bl.a. af den årsag).
Men det var da sjovt nok at møde nogle stykker man kendte, og bl.a. se Marc
Dullums godt brugte Dakar racer.

Jeg prøver lige at poste nogle billeder i dk.binaer.motor hvis jeg kan finde
ud af det. Har lige postet en besked jeg kunne smide billederene ind under,
men jeg kan (endnu) ikke se beskeden.:-/
--
Niels Pein
TransAlp

Fra : Niels Pein

Dato : 26-02-05 17:29

"Niels Pein" skrev ...

> Jeg prøver lige at poste nogle billeder i dk.binaer.motor hvis jeg kan
> finde ud af det. Har lige postet en besked jeg kunne smide billederene ind
> under, men jeg kan (endnu) ikke se beskeden.:-/

Nå, det kan jeg vist ikke finde ud af. Får fejlen:

Outlook Express kan ikke sende meddelelsen. Emne 'Re: MC udstilling 2005 i
Marselisborghallen - Triumph', Konto: 'news.tele.dk', Server:
'news.tele.dk', Protokol: NNTP, Svar fra server: '441 435 Article exceeds
local size limit', Port: 119, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 441,
Fejlnummer: 0x800CCCA9

Og jeg aner ikke hvor der skulle være en "size limit" på et sølle 222 Kb
billede.
Nogen der har et bud på hvordan jeg kan smide de billeder op?
--
Niels Pein
TransAlp

Fra : Niels Pein

Dato : 26-02-05 18:23

Endelig lykkedes det mig at sende billeder til dk.binaer.motor men der er et
par smuttere jeg ikke helt forstår.

Der var jo også HD derude, men dem gad jeg ikke tage billeder af.
--
Niels Pein
TransAlp

Fra : Schlæger

Dato : 26-02-05 18:05

HKS wrote:

> Hvis der er nogen der har været derude fredag eller lørdag.

> Ville være rart at vide om det er køreturen værd i morgen :)

Jeg bor i Storårhus, og var selvfølgelig derude. Jeg vil ikke ligefrem
påstå, at min entre var spild af penge, men det var vanskeligt at bruge
mere end 1½ time derude.

Jeg var der tidligt (10:45) lørdag, men allerede inden middag var det
trangt med plads. Der var masser af MC'ere (som vi også kan se hos
forhandlerne under mere rolige forhold) men ikke ret meget udstyr.

Alt i alt synes jeg, at det var turen værd (10 km.) men jeg ville være ked
af at have kørt alt for langt efter arrangementet.

Mch Schlæger

Fra : Brian Laursen

Dato : 27-02-05 12:50

"Schlæger" wrote:

> [...]
>
> Alt i alt synes jeg, at det var turen værd (10 km.) men jeg ville
> være ked af at have kørt alt for langt efter arrangementet.

Ja jeg kan godt tilslutte mig den udredning. vi var en flok afsted fra
århus, og det var kun fordi at vi bort i byen at det var turen værd.. Jeg
kører hellere til Herning eller fredericia til marts end at tage turen fra
f.eks silkeborg eller lign.

--
Virtually Yours

Brian laursen

Dobbelt X ( til salg )
Http://home1.stofanet.dk/cashman

http://dfmc.dk/brian_laursen

Fra : Rene Mikkelsen

Dato : 26-02-05 18:43

Hej NG

Den er efter min mening ikke meget værd,selvfølgelig er de nye modeller
der,men personligt skulle jeg heller været blevet hjemme og lavet det,som
Mch schlæger udøver pt,
Citat:
Mch Schlæger (træner woodoo på meteorolog-dukker)
Citat slut.
Mvh
Host-host....Rene´

Fra : Benny Sørensen

Dato : 26-02-05 21:51

HKS <not@likely.com> skrev:
>Hvis der er nogen der har været derude fredag eller lørdag.
>
>Ville være rart at vide om det er køreturen værd i morgen :)

--Synes ikke, det var noget at skrive hjem om.
Vi (især min datter på 20 og jeg) kan så alligevel få meget tid
til at gå med, at gå og fnise over mænd med "alternativ"
kropsbygning og frisurer
Vi kørte ned til Moesgård Museum bagefter, det var faktisk mere
spændende
mvh.
Lisbeth Sejberg Sørensen

Fra : Grunnet

Dato : 26-02-05 23:05

> [...]
> kropsbygning og frisurer
> Vi kørte ned til Moesgård Museum bagefter, det var faktisk mere

Der har de jo også et mandfolk med "alternativ" kropsbygning og frisure -
Grauballemanden

--
Hilsen Steen
GL 500 SilverWing '84