UFO'ens afløser!?
Fra : Armand

Dato : 25-02-05 18:32

Jeg bemærkede at Jaguar-Gloveco's stand på Bella-udstillingen havde en
rygbeskytter der i opbygning er meget lig den her på gruppen ellers
(pris-)populære UFO.
Ufo'erne har svinget i forsynings pålideligheden; men nu har Jaguar dem
altså permanent - Og til samme pris som Lindholdt har kunnet tage UFO
hjem til førhen: 400,-kr

Jeg har ikke kunnet finde en netside til Jaguar-Gloveco så man kan
informere sig om formen; men som sagt ér den meget lig UFO'erne á
leddelt med 8 "skaller"; både eleastik-(nyre-)bælte og skulderstropper,
samt det ekstra stød hhv. varme -isolerende aftagelige foer!

--
Armand.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 18:41

> [...]
> med 8 "skaller"; både eleastik-(nyre-)bælte og skulderstropper, samt det
> ekstra stød hhv. varme -isolerende aftagelige foer!

Jaguar-Gloveco har ikke en site men hvis du skal bruge billeder af den kan
jeg godt tage nogle billeder af min, deres normale pris er dog 550,- i
butikken, men jeg vil gerne køre ud og snakke med ham om en form for
rabatordning på alt hans tøj, hvis der er stemning for det herinde, kunne
måske kombinere det med et galleri/ bestillingsside på egen web-adresse,
eller dfmc.dk.

Dannie
www.dfmc.dk/?id=75

Fra : Armand

Dato : 25-02-05 19:03

Dannie wrote:

> Jaguar-Gloveco har ikke en site men hvis du skal bruge billeder af den kan
> jeg godt tage nogle billeder af min, deres normale pris er dog 550,-

I Bella var den ihvertfald prissat til 400,- uden at der stod noget om
messetilbud!

Ku' du ikke knipse et billede af den ind på "DFMC#25"?

--
Armand

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 19:22

> I Bella var den ihvertfald prissat til 400,- uden at der stod noget om
> messetilbud!
>
> Ku' du ikke knipse et billede af den ind på "DFMC#25"?
>
> --

Har du sendt et forkert dfmc-nr.? nå men jeg har lagt et billede fra min
mobilos her: http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1005

Dannie

Fra : Armand

Dato : 26-02-05 00:26

Dannie wrote:

> Har du sendt et forkert dfmc-nr.?.....

Lort!
Min talhukommelse i en nøddeskal
#75 var det jo!!

> .......nå men jeg har lagt et billede fra min
> mobilos her: http://dfmc.dk/gallery.asp?gid=1005

Fagre nye verden rykker!

Er du manden der kan give en brugs-vurdering af den også?

--
Armand.
(af en generation hvor det var vildt da trykknaptelefonen lanceredes -

Fra : Ukendt

Dato : 26-02-05 09:48

> Lort!
> Min talhukommelse i en nøddeskal
> #75 var det jo!!

> Fagre nye verden rykker!
>
> Er du manden der kan give en brugs-vurdering af den også?

Tja mine erfaringer er faktisk ret gode, dog har jeg nogen
sammenligningsmulighed, da det er den første jeg har, men den sidder godt på
ryggen, og er på ingen måde generende på mig, eller nogen af de tre
kammerater jeg har der kører med den, man skal ligesom med alt andet lige
vende sig til, at have sådan et skildpaddeskjold på ryggen, men man vender
sig hurtigt til den, sikker pga. af den ekstra polstring i ryggen.

Den virker ret solid i udførslen, jeg har brugt min hver dag siden jeg købte
den, og man kan faktisk ikke se det på den, det havde jeg dog hellere ikke
regnet med at man kunne, den ene af mine kammerater købte sin i Øksnehallen
sidste vinter, og kører ligeledes hver dag i sæsonen, heller ikke hans ser
på nogen måde slidt ud, og velcro, elastikker o.a. virker også fint som det
skal.

Alt i alt har jeg ikke nogle negative tanker om denne rygskinne, men jeg
mener også at prisen er rimelig, og skulle den holde 4-5 år, så er jeg
tilfreds, jeg kunne dog tænke mig at se en crashtest af den men det er nok
ikke muligt.

Dannie

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 19:27

> I Bella var den ihvertfald prissat til 400,- uden at der stod noget om
> messetilbud!

Glemte lige!

Jeg vil ikke ligge hovedet på blokken på om det har sat prisen ned, men
sidste år i øksnehallen kostede den 450,-, og jeg gav 550,- i sommers, dog
fik jeg forhandlet en god rabat da jeg købte et par bukser(normalpris
1195,-), og en jakke i cordura(normalpris 1495,-) også, jeg slap 3100,- for
det hele inkl.. knæindlæg til bukserne.

Dannie

Fra : Hekto

Dato : 25-02-05 21:05

Armand wrote:

> [...]
> leddelt med 8 "skaller"; både eleastik-(nyre-)bælte og
> skulderstropper, samt det ekstra stød hhv. varme -isolerende

Af een eller anden grund var udstillingen i Gøteborg 'oversvømmet' med
rygbeskyttere til 400,- svenske. De var leddelt med led af hård
plastik, og virkede til at være af udemærlet kvalitet, med nyrebælte og
velcro-lukke.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650 Savage

Fra : Armand

Dato : 26-02-05 00:33

Hekto wrote:

> [...]
> rygbeskyttere til 400,- svenske. De var leddelt med led af hård
> plastik, og virkede til at være af udemærlet kvalitet, med nyrebælte og

Så mangler vi blot en relevant adresse på en svensk forhandler der vil
sælge over nettet til den pris, så man kan have den inde over dørtrinnet
til 400 danske.
Eg??

--
Armand.