Mc kluns til piger
Fra : Anna M. Andersen

Dato : 25-02-05 15:24

Hej

Jeg skriver lige vedr. kluns til piger: Hvor finder jeg det bedste
udvalg? Lige meget hvor jeg kommer synes jeg at det hele er til mænd.

Vi har kikket rundt omkring også hos Louis i Tyskland, men i og med at
jeg gerne vil have lædertøj så svinder udvalget ind til et minimum. Det
er mit indtryk at de fleste forhandlere ikke ønsker at tage et sæt hjem,
med mindre man er helt sikker på hvilken størrelse man skal bruge - og
hvordan er man lige det?

Hvad gør i / jeres kærester?

mvh
Anna

--
Anna M. Andersen

AIM/Ichat account: Anna.Andersen
http://homepage.mac.com/anna.andersen

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 25-02-05 15:34

IXS laver noget til piger...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-02-05 15:58

Henrik Nielsen <xng@post.cybercity.dk> wrote:

> IXS laver noget til piger...

Ja jeg har godt nok set kataloget, men der er ikke rigtig nogen der
tager det hjem...

/Anna

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-02-05 21:54

"Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg har godt nok set kataloget, men der er ikke rigtig nogen der
> tager det hjem...

Hmm... Det tror jeg Special MC i Aalborg gør, men jeg er ikke bombesikker.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 28-02-05 16:36

Jo, Franz Kroon. Der har min kæreste købt sit. Og det var oven i købet på
lager i de rigtige størrelser, men måske var hun bare heldig. Det skal dog
siges at det er et par år siden, og jeg ved ikke om han stadig har det..

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 17:52

"Anna M. Andersen" <noname@domain.dk> wrote in message
> [...]
> er mit indtryk at de fleste forhandlere ikke ønsker at tage et sæt hjem,
> med mindre man er helt sikker på hvilken størrelse man skal bruge - og

Du kan finde et lille udvalg af læderjakker til piger her

http://www.ammotor.dk/held/index.php?page=laederjakker

Alle MC-forhandlere er i stand til at få jakkerne hjem.

Venlig hilsen

Søren

Fra : Armand

Dato : 25-02-05 18:03

Anna M. Andersen wrote:
> [...]
>
> Vi har kikket rundt omkring også hos Louis i Tyskland, men i og med at
> jeg gerne vil have lædertøj så svinder udvalget ind til et minimum.

Netop hos de "tre stor tyske" sælges der ikke læderdragter, men derimod
læder- jakker og bukser som er fuldt sammenlynelige.
Uden at komme ind på hvilke mål hvormed kvinder divergerer fra mænd, MÅ
det være en væsentlig fordel at kunne finde den passende størrelse for
de to enkeltdele istedet for at være sfhængig af af en fabrikants
opfattelse af "universal-formen".
I min omgangskreds har et par kvindfolk kørt i Vanucci (fra HG eller
Louis!?), selvom de var af forskellige højde og bygning sad deres læder
ganske upåklageligt - Ikke mindst fra en mandlig betragters synsvinkel

--
Armand.

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-02-05 19:08

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> writes:

> [...]
> opfattelse af "universal-formen".
> I min omgangskreds har et par kvindfolk kørt i Vanucci (fra HG eller

Sikkert Louis. Flere pimser har købt vanucci hos Louis - sidstekvinde
så sent som i januar, da vi var på bustur til Hamburg.

> selvom de var af forskellige højde og bygning sad deres
> læder ganske upåklageligt - Ikke mindst fra en mandlig betragters
> synsvinkel

Bifaldes. Jeg hjalp Sanne fra klubben med at finde en læderdragt, og
hun endte faktisk op med en herremodel, fordi den passede bedst.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-02-05 15:58

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> wrote:

> [...]
>
> Bifaldes. Jeg hjalp Sanne fra klubben med at finde en læderdragt, og
> hun endte faktisk op med en herremodel, fordi den passede bedst.

OK, så må jeg da vist lige give Louis en chance til... jeg synes bare
det kneb lidt da vi var dernede for nogle uger siden.

/Anna

Fra : Asger Steffensen

Dato : 26-02-05 18:01

> [...]
> er mit indtryk at de fleste forhandlere ikke ønsker at tage et sæt hjem,
> med mindre man er helt sikker på hvilken størrelse man skal bruge - og

Hvis du tager til Hamburg så gå ind i Profil (www.profil-hamburg.de).
De forhandler Schwaben Leder (www.schwabenleder.de). De har kvindemodeller,
og du kan få det syet så det passer 100%.

Asger
DL 1000 og Schwaben

Fra : Helene

Dato : 26-02-05 18:19

Hejsa

nu ved jeg ikke hvilken del af landet du er fra, men jeg har købt mit tøj
hos franz kroon i Århus - han plejer at have et godt udvalg i lædertøj til
piger - ixs og dainese - om ikke andet kan man da tjekke størrelser og
prøve det der - og evt. se om man kan finde det billigere i tyskland...

håber du finder noget godt...

mvh Helene

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 26-02-05 18:56

Helene <helene.fjerndette@cosychicks.dk> wrote:

> [...]
> piger - ixs og dainese - om ikke andet kan man da tjekke størrelser og
> prøve det der - og evt. se om man kan finde det billigere i tyskland...

Hej

Tak for rådet. Jeg har godt nok været inde på Franx Kroons hjemmeside.
Det er et af de eneste steder jeg endnu ikke har været - der vil jeg
lige sørge for at kikke forbi

Mvh
Anna

Fra : Myrhøj

Dato : 28-02-05 21:40

Anna M. Andersen wrote:

> [...]

> Jeg skriver lige vedr. kluns til piger: Hvor finder jeg det bedste
> udvalg? Lige meget hvor jeg kommer synes jeg at det hele er til mænd.

Tjae....for år tilbage købte jeg til mig selv ,(synes jeg selv) noget
lækkert frank thomas. Forrige år gjorde jeg således præcis samme indkøb
til mit livs udkårne blot i dame-udgave.......og hvor kan man
spørge.....hos kok i holstebro.........ikke just langt væk.

Myrhøj

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 01-03-05 07:18

Myrhøj <centerfield@12move.dk> wrote:

> [...]
> til mit livs udkårne blot i dame-udgave.......og hvor kan man
> spørge.....hos kok i holstebro.........ikke just langt væk.

Ok? Det var da utroligt... det ligger måske lige for mine fødder

Fra : Myrhøj

Dato : 01-03-05 08:41

Anna M. Andersen wrote:

> Ok? Det var da utroligt... det ligger måske lige for mine fødder

Tjae....det er da en mulighed....men garanti for at netop dine krav bliver
opfyldt give ikke.......god tradition for gode tilbud hos kok ved åbent
hus arrangement. Efter jeg lige checkede kok-mc's tilbudside så jeg: netop
nu MP-ASU, frank thomas,spidi m.m. (flere damemodeller) nedsat 20% (bedre
endnu ved åbent hus).......hvor lang tid tager det til holstebro......10
min...

Myrhøj