billig bagdæmper :)
Fra : S.G

Dato : 21-02-05 18:18

Hvor i verden køber man billig bagdæmpere (og måske osse fordæmpere)?
Der er en del at spare på dæk i Tyskland, er der nogen steder hvor man kan
spare på dæmpere osse?

:)

Fra : N/A

Dato : 21-02-05 18:37

Fra : S.G

Dato : 21-02-05 18:37

> www.ebay.de ... eller hvis din dæmper bare er slidt, så er der ham i Farum
> som renovere dem ;)
andre steder end ebay?

Fra : Moller

Dato : 21-02-05 23:49

S.G wrote:

> andre steder end ebay?

   Hvad mærke ? og hvad er billigt ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : S.G

Dato : 22-02-05 00:05

ligemeget, bare bedre end originalen
Billigt.. Under 4.5k!
Gerne brugt!

Fra : Hekto

Dato : 22-02-05 09:24

In article <421a182a$0$29273$14726298@news.sunsite.dk>, news@molnit.com
says...

>    www.ebay.de ... eller hvis din dæmper bare er slidt, så er der ham i
> Farum som renovere dem ;)

Moller, drop lige adressen på Farum?
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-02-05 10:01

Hekto <urxgb@urxgb.qxROT-13> writes:

> Moller, drop lige adressen på Farum?

<http://topracing.dk/>

.... men derfor behøver du ikke at kalde mig Moller

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Hekto

Dato : 22-02-05 10:42

In article <spamdrop+m3oeedufxv.fsf@abbeden.bunk.cc>, spam@bunk.cc
says...
> ... men derfor behøver du ikke at kalde mig Moller

Nej, det kan jeg godt se var en voldsom svinestreg!!!

Måske sidder jeg bare her og drømmer om Moller's spæde drengekrop ...
og Honda'er??? =

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-05 11:01

Hekto wrote:
> [...]
>>

> Nej, det kan jeg godt se var en voldsom svinestreg!!!
>
> Måske sidder jeg bare her og drømmer om Moller's spæde drengekrop ...

Få dig en vinterforsikring - du taler i vildelse..

--
vh
Torben Scheel

Fra : Hekto

Dato : 22-02-05 12:31

In article <421b0a42$1@news.carlbro.dk>, torben_scheel@hotmail.com
says...
> Få dig en vinterforsikring - du taler i vildelse..

Jeg kørte faktisk øllefanten hjem i søndags. Ikke fordi det var
decideret slemt, men det var lidt koldt om nallerne med sommerhandsker
på!

Fra : Moller

Dato : 22-02-05 11:18

Hekto wrote:

> Måske sidder jeg bare her og drømmer om Moller's spæde drengekrop ...
> og Honda'er??? =

   Gider du lige at slette den del omkring Honda'en... godt nok kiggede
jeg på en bette purk som en Hornet 600 engang, men det gør mig ikke til
Honda ejer.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Hekto

Dato : 22-02-05 11:44

In article <421b06db$0$29272$14726298@news.sunsite.dk>, news@molnit.com
says...
>    Gider du lige at slette den del omkring Honda'en... godt nok kiggede
> jeg på en bette purk som en Hornet 600 engang, men det gør mig ikke til
> Honda ejer.

.... man får hurtig venner her, hva?

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-02-05 12:38

Hekto wrote:
> In article <421b06db$0$29272$14726298@news.sunsite.dk>, news@molnit.com
> says...

> ... man får hurtig venner her, hva?

Gode venner viser dig gerne tilbage til den rette vej

--
vh
Torben Scheel

Fra : Moller

Dato : 22-02-05 13:06

Torben Scheel wrote:

> Gode venner viser dig gerne tilbage til den rette vej

   Og de ved godt at nogen kræver lidt mere hård behandling end andre ;)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-02-05 10:02

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> writes:

> Hvor i verden køber man billig bagdæmpere (og måske osse fordæmpere)?
> Der er en del at spare på dæk i Tyskland, er der nogen steder hvor man kan
> spare på dæmpere osse?

Hvad med den blå avis? Jeg købte min Wilbers bagdæmper af en fyr i
Esbjerg gennem den blå avis.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : S.G

Dato : 22-02-05 10:40

> Hvad med den blå avis? Jeg købte min Wilbers bagdæmper af en fyr i
> Esbjerg gennem den blå avis.
dæmperen er ret speciel til en tl´er. Så der er ikke mange af de brugte

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-02-05 11:32

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> writes:

> dæmperen er ret speciel til en tl´er. Så der er ikke mange af de brugte

Det ved jeg, og jeg kender også mindst en der engang har solgt en god
dæmper til en TL'er i den blå avis.

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*