"Mødesteder"
Fra : René Dahl

Dato : 28-05-01 20:49

Hej NG

Er der nogen steder i mødes bare for at snakke og se fede "Kværne" uden man
bliver helt til grin på en gammel `81 Suzuki.
Da jeg ikke har nogen at køre sammen med, bliver det lidt trivielt at køre
med "Rygsæk" i længden.
Jeg bor på Stevns, syd for køge.

Mvh.René D
Suzuki gsx750ex.

Fra : m.grewy

Dato : 28-05-01 21:14

"René Dahl" <rdgsn@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> bliver helt til grin på en gammel `81 Suzuki.
> Da jeg ikke har nogen at køre sammen med, bliver det lidt trivielt at

Ja der er mange steder, og man bliver ikke til grin fordi man køre på en
lidt ældre maskine, det er ikke det kommer an på, bare man køre mc.
Nu når du snakker om at blive til grin over på karoline var der en på
kreidler med mc plade på så kan man snakke om at blive til grin.

Michael

Fra : René Dahl

Dato : 28-05-01 21:19

Det kan godt være jeg er langsom, men hva´ fanden er "karoline" i har omtalt
det før men jeg er szq ikke helt med.

René D

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 28-05-01 21:25

Et Cafeteria hvor der er kaffemøde hver den sidste søndag i måneden. Det
ligger i Middelfart på Fyn. Hvis du kører ad landevejen, mod den gamle
Lillebæltsbro, ligger det på højre side, kort før broen. Men du kan ikke
overse det, pga. alle de MC som kommer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-05-01 22:36

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Et Cafeteria hvor der er kaffemøde hver den sidste søndag i måneden. Det
> ligger i Middelfart på Fyn. Hvis du kører ad landevejen, mod den gamle
> Lillebæltsbro, ligger det på højre side, kort før broen.

Nåeh, på venstre side lige efter broen

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 21:39

m.grewy <m.grewy@cykel.dk> skrev i en

> Nu når du snakker om at blive til grin over på karoline var der en på
> kreidler med mc plade på så kan man snakke om at blive til grin.

Til grin?

En tunet; men alligevel lovlig Kreidler, er da noget af et koriositum,
som garanteret vækker mere opsigt rundt omkring, en en japansk
600'er-metervare :-/

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 28-05-01 22:47

> En tunet; men alligevel lovlig Kreidler, er da noget af et koriositum,
> som garanteret vækker mere opsigt rundt omkring, en en japansk
> [...]

Michael

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-05-01 22:39

"m.grewy" <m.grewy@cykel.dk> wrote in message
> Nu når du snakker om at blive til grin over på karoline var der en på
> kreidler med mc plade på så kan man snakke om at blive til grin.

Og hmm... skummel oplevelse!
Ham mødte jeg nemlig hos Mac D. i Odense her til aften, da jeg "lige var et
smut" i Horsens efter den originale OG rigtige registreringsattest.
I kan nok tro, at der kom no'en 'fritter gal i kabyssen, da han møjsommeligt
trillede ind bakkende i en parkeringsbås foran alle de unge lømler i deres
Toyota'er - og så mig

Manden hilste pænt og høfligt på mig, fik sin burger - og fik den
konserveret i løbet af no time.
Da han så gik ud, vadede han langt forbi sin egen mc - for at kigge på min

Et par af de andre fyre - som jeg ikke kender - mente, at han vist ville
bytte lige over :D

Fonny Fajs

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : kreidlerhansen

Dato : 29-10-02 21:25

> [...]
> Nu når du snakker om at blive til grin over på karoline var der en på
> kreidler med mc plade på så kan man snakke om at blive til grin.

Heh, jeg har selv kørt Kreidler med plader på siden 29. maj 2000 (samme
dato står pudsigt nok på min registreringsattest og antallet af
MC'ister der har grint hånligt af mig er efterhånden ganske højt - til
gengæld har de alle været røde i kammen efter jeg har nappet al den
opmærksomhed, som de selv syntes _deres_ maskiner fortjente

"Den der ler sidst, ler bedst!"

http://www.kreidlerreg.dk/

Den dag jeg får mindre opmærksomhed en en Yamaha Virago med rigeligt
bulder i rørene eller en Kawazaki Ninja, er den dag sådan en maskine
kommer kørende med et NOGET opsigtsvækkende eksemplar af menneskeheden i
*hehe* førerposition! *Det er politisk ukkorekt, men jeg mener i denne
sammenhæng en kvinde *

Med venlig hilsen

En Kreidler-entusiast, vis dårligste oplevelse indtil videre var et
NÆRbillede af bagenden på en større lastbil i myldretrafikken 3-4km fra
Odense Centrum! Fejl? BILLIGE, UORIGINALE OG ALT FOR HÅRDE BREMSEBAKKER,
DER FADEDE P.G.A. VARME! Har nu skiftet til et NOGET bedre sæt: 30km/t
=> stop: 2m

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten Petersen

Dato : 28-05-01 22:00

Hej du kunne jo starte med at besøge de lokale mc klubber Running Free eller
Kaos MC

Fra : Klaus Madsen

Dato : 29-05-01 17:37

Masser af indlæg, men ikke en eneste svarer på mandens spørgsmål om
mødesteder.

1. søndag i måneden: Malerklemmen ved Borup

3. søndag i måneden: Stevns (ved kirken)

Sidste søndag i måneden: Kalundborg (kan ikke huske hvad det hedder)

Hver tirsdag kl 19 Rundkørslen i Gladsaxe (ved McDonald)

Langelinie - stort set hver aften, hvis det er godt vejr.

Jeg kan ikke lige huske det, (måske andre kan hjælpe) men er der ikke noget
2. søndag i måneden et eller andet sted?

Mvh. Klaus
Den "Ultimative Virago side" www.virago-star.dk
Motorcykler kører bedst med gummiet nederst

Fra : Gurli Jensen

Dato : 29-05-01 19:27

Ved Kalundborg er det:
"Den Gamle Skole", Asnæs Skovvej 30
Se evt. siderne www.dmcn.dk eller www.dkmc.dk , her kan man finde gode ture,
træf og andre arrangementer. Der er også links til MC-klubber.
Hilsen Gurli

Klaus Madsen <webmaster@virago-star.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9f0j8l$gfl$1@news.inet.tele.dk...