Info søges om 2 biler. Hvad skal jeg vælge~
Fra : LarsZK

Dato : 12-05-05 00:08

Hej NG!

Jeg står for at skal købe en anden bil i 50.000kr klassen. Jeg har kig på 2
biler. Den ene er en Mitsubishi Galant 1,8 fra 1994 ->1997, eller også
Toyota Sportsvan. Er der nogen der har kendskab til disse biler eller et
direkte link til tests? Google har ikke været min bedste ven i dette
tilfælde. Andre forslag modtages gerne men jeg er især interesseret i info
om Galant´en.
Mvh
LarsZK

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 12-05-05 00:13

Hej!

LarsZK wrote:

> [...]
> direkte link til tests? Google har ikke været min bedste ven i dette
> tilfælde. Andre forslag modtages gerne men jeg er især interesseret i info

Hvordan skal vi kunne rådgive dig om det er smart med en varevogn eller en
personbil? Det er vel sådan set dig selv der afgører om du kan leve med 2
pladser eller har brug for at transportere flere personer?

Dine valg virker underlige på mig - eller er jeg bare træt?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : LarsZK

Dato : 12-05-05 00:23

Hehe ja der er langt mellem de 2 biler, men problemet er at jeg enten skal
have en stationcar, 5 dørs eller van pga af min store bistandspony Baloo som
er en dejlig stor hund. Jeg har ingen krav udover at den skal være bagi og
det kan den være i den 5d. udgave af Galanten eller også Sportsvan´en. Jeg
skal bare finde mig en bil der kan køre så veligeholdelsesfri som muligt i
nogen år indtil jeg får skrabet penge ind til en ny vogn. En anden grund er
også at konen synes begge dise biler er atraktive, så derfor Det er ikke
råd om hvilken type bil jeg søger, men info om de to nævnte biler.
Mvh
LarsZK