Atermisk forrude?
Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 11-05-05 16:12

Hej

Er der nogen af jer der ved hvor meget mere en atermisk forrude koster?

Br,
Morten, Citroen C3 med flækket forrude.

Fra : Brizz

Dato : 11-05-05 16:24

> Er der nogen af jer der ved hvor meget mere en atermisk forrude koster?

Vil bare minde dig om at med en atermisk forrude kan du ikke bare lægge en
gps mus under forruden eller en brobizz af nogen art. Det eneste sted på
ruden der er hul igennem for sådan noget er ved bakspejlet.

Bare så du ved det.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 11-05-05 16:28

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote in message

> [...]
> gps mus under forruden eller en brobizz af nogen art. Det eneste sted på
> ruden der er hul igennem for sådan noget er ved bakspejlet.

Tak, men gps'eren hænger allerede foran bakspejlet.

Br,
Morten

Fra : Brizz

Dato : 11-05-05 17:03

> Tak, men gps'eren hænger allerede foran bakspejlet.

Fino. Det ville bare være ærgeligt du først fandt ud af det EFTER den var
sat i

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Peter Juul

Dato : 11-05-05 18:13

Morten skrev

> Er der nogen af jer der ved hvor meget mere en atermisk forrude koster?

Ved ikke hvad den koster til en C3, men til en Megane ligger den i ca. 6
kkr......

VenHils
Peter

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 12-05-05 16:07

"Peter Juul" <pSLETt@baandbySLET.dk> wrote in message

> Morten skrev

> Ved ikke hvad den koster til en C3, men til en Megane ligger den i ca. 6
> kkr......

Takker. Efter at have snakket med Dansk bilglas har jeg fået at vide at den
er 1700,- dyrere end den normale.

Men kan den anbefales?

Br;
Morten

Fra : Lars Knudsen

Dato : 11-05-05 19:08

Hej,

On Wed, 11 May 2005 17:11:30 +0200, "Morten Brokjær Klostergaard"
<mkg@tera.dk.invalid> wrote:

>Er der nogen af jer der ved hvor meget mere en atermisk forrude koster?
>Br,
>Morten, Citroen C3 med flækket forrude.

Hmm - så vidt jeg husker kostede en til en Xsara cirka 3.500 hos Dansk
Autoglas... Model med regnsensor. Der stod så ikke Citroën på ruden,
men derudover var den som den originale og blev skiftet mens jeg var
på arbejde.

** Lars

Fra : KASO

Dato : 14-05-05 14:14

"Lars Knudsen" <larsnospam@landligtxxx.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Autoglas... Model med regnsensor. Der stod så ikke Citroën på ruden,
> men derudover var den som den originale og blev skiftet mens jeg var

Nu fremstiller Citroën heller ikke ruderne selv - så det gør ikke nogen
forskel.

Fra : ena

Dato : 13-05-05 14:02

Hvad er en atermisk forrude??

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 13-05-05 19:00

"ena" <ekk@nomail.com> wrote in message
> Hvad er en atermisk forrude??

En der holder solens varmestråler ude.

Den har mange andre navne, bla. metalisk forrude.

Br,
Morten