Mere Karoline
Fra : Allan Bojesen

Dato : 28-05-01 18:24

Kun ét at sige: synd for dem der ikke var med.
Som nævnt i en anden tråd mødtes vi nogle stykker ved Mc-chaufførerne.
Efter lidt snak (nok mest af teknisk karakter, og Armands saglige
konstatering at der virkelig er propper i ventildækslet på en CB 7½
sohc, tog Armand tetén ud i det blå. Vi skulle dog lige omkring en
eller anden for at få Armands tørre kæde smurt. Men så gik det ellers
ind og ud gennem voldene i Fredericia til vi stod nede ved fjorden. Et
lille holdt og en smøg, mens Armand indviede os i Fredericias historie
m.v.
Herefter slog vi et, jf. Michael, "lille" slag ud i naturen omkring
Fredericia. Det er godt nok nogle små veje de har dernede. Efter endnu
et lille holdt, og en smøg, under den gl. Lillebæltbro fortsatte vi
til Karoline.
Med tungen lige i munden fik vi kantet os igennem til et par
p-pletter. Og så mente Armand vi skulle have en bette is. Og det fik
vi i rigelig mængde (godt man ikke havde fået frokost. Efter lidt
kiggen og studeren af de forskellige modeller mente Poul og Heidi at
tiden var moden til hjemtur. Og kort tid efter mente jeg det samme. Da
jeg skulle til at køre kom Michael, men uden Armand - han var blevet
væk. Han var nok faldet i snak)

Alt i alt en skide hyggelig tur, og nogle rare og sympatiske d.f.m.
kolleger. Godt initiativ Armand. Det må gøres om og om og om.

Allan Bojesen (nogle gode bekendskaber og 270 km rigere)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-05-01 21:37

Allan Bojesen wrote:

> Kun ét at sige: synd for dem der ikke var med.

*Wræææææææh!!!!* Motoren på gixxeren er død Men nu får jeg nok en
anden i morgen, så med lidt held er jeg kørende en gang i morgen
eftermiddag

> Som nævnt i en anden tråd mødtes vi nogle stykker ved Mc-chaufførerne.
-klip-
Det lyder som noget jeg gerne vil med til
Jeg håber ikke at en 18-årig rookie falder alt for meget udenfor (de andre
rookier?
Råb endelig op her i gruppen næste gang der planlægges sådan noget dfm'sk
noget på denne side af storebælt
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Niels S.

Dato : 29-05-01 09:15

Jes Vestervang skrev

> Råb endelig op her i gruppen næste gang der planlægges sådan noget dfm'sk
> noget på denne side af storebælt

Bæltskrækker

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-05-01 13:11

Niels S. wrote:

> Jes Vestervang skrev

> Bæltskrækker

*skumle, skumle*
Det koster jo en mindre formue at komme over bæltet. Men det får jeg jo nok
egentlig råd til, nu når jeg skal ud at arbejde i stedet for at gå på
teknisk gym
--
mvh Jes Vestervang - med 3 eksamener tilbage

Fra : Niels S.

Dato : 29-05-01 13:34

Jes Vestervang skrev

> [...]
nok
> egentlig råd til, nu når jeg skal ud at arbejde i stedet for at gå på

*GG*

Jep se du bare at komme en tur herover, vi er slet ikke så slemme på denne
side af bæltet. Faktisk var jeg selv opsat på en tur til Karoline i søndags,
men desværre meldte min rejsekammerat fra om morgenen Meeen måske næste
gang (eller hva' Dennis!)

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-05-01 15:45

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en

> [...]
søndags,
> men desværre meldte min rejsekammerat fra om morgenen Meeen måske

ja da, helt sikkert, det er kun vejret der kan holde mig væk fra Karoline,
jeg gider ikke at køre fornøjelses tur/e i regnvejr

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 29-05-01 16:17

Niels S. <HondaVFR@TheRaceTrack.com> skrev i en

>............Faktisk var jeg selv opsat på en tur til Karoline i
søndags,
> men desværre meldte min rejsekammerat fra om morgenen

Sådan kan det gå når man har brug for en støttepædagog for at krydse
vandet

--
Armand.

Fra : Niels S.

Dato : 30-05-01 08:35

Armand skrev

> Sådan kan det gå når man har brug for en støttepædagog for at krydse
> vandet

*LOL* - ja, men næste gang må han bar' selv om det!

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 29-05-01 16:21

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en
> noget på denne side af storebælt

Sæt blot kryds i kalenderen for Skt. Hans dag, hvor Grewy og/eller jeg
gerne vil agere værter igen!

Tip (især til Rasmus Rosenquist!):
Lur mig om ikke at der er en gevaldig fest dagen inden (noget med bål?),
hvilket kunne være en fin kombination, derved at der er masser af plæne
samt indendørs soveplads!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 29-05-01 21:12

Armand wrote:

> dfm'sk
>
> Sæt blot kryds i kalenderen for Skt. Hans dag, hvor Grewy og/eller jeg
> gerne vil agere værter igen!

Ok

> Tip (især til Rasmus Rosenquist!):
> Lur mig om ikke at der er en gevaldig fest dagen inden (noget med bål?),
> hvilket kunne være en fin kombination, derved at der er masser af plæne
> samt indendørs soveplads!

Det lyder da vældig sjovt Øl+Græs+Bål=Hygge

Fra : Armand

Dato : 30-05-01 16:19

> Det lyder da vældig sjovt Øl+Græs+Bål=Hygge

Jup!

Quizz:
Men i sammenfatningen glemte du én væsentlig ting!

Anyone?

--
Armand.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 30-05-01 18:34

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> Men i sammenfatningen glemte du én væsentlig ting!
>
> Anyone?

Motorcykler?

--
Susanne

Fra : Armand

Dato : 30-05-01 18:39

Susanne Lund Pedersen <susanne@groenjord.dk> skrev i en
> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> Motorcykler?

Nope!

Tip: Det skulle måske ligge dig nærmere end alle knægtene :-/

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-05-01 21:00

Hvad er det nu man siger: Øl, f**** og hornmusik

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-05-01 21:11

Jes Vestervang wrote:

> Hvad er det nu man siger: Øl, f**** og hornmusik

Hmm... mig og min tankegang Det kunne jo også være godt vejr

Fra : Armand

Dato : 31-05-01 15:34

> Hmm... mig og min tankegang Det kunne jo også være godt vejr

Nope & nope!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 31-05-01 23:38

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Nope & nope!

Mad!!! ?...
--
mvh Jes Vestervang - småsulten
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 01-06-01 13:48

> Mad!!! ?...

Nope!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-06-01 16:58

Armand wrote:

> Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Nope!

*hvidt flag* :-/

Fra : Armand

Dato : 03-06-01 00:38

> *hvidt flag* :-/

OK!

Jeg citerer lige den oprindelige for at opfølgningen bliver tydeligere:
-----------------
------------------

"Dagen inden Skt. Hans dag"!
Hvad med heksen????

--
Armand.
(der nu regner med at man kan huske datoen for næste kaffetræf ved

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-06-01 16:43

Armand wrote:

> [...]
> -----------------
> Det lyder da vældig sjovt Øl+Græs+Bål=Hygge

Nååååh Det vidste jeg da godt... *fløjtefløjte*

Fra : Niels S.

Dato : 01-06-01 09:45

Armand skrev

> Tip: Det skulle måske ligge dig nærmere end alle knægtene :-/

Kage eller snaps? Håber det er snapsen

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Armand

Dato : 01-06-01 13:48

> Armand skrev

> Kage eller snaps? Håber det er snapsen

Nope!
(Jeg husker forøvrigt ikke Susanne som én af snapsetøserne :-/ )

--
Armand.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 01-06-01 16:10

"Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> (Jeg husker forøvrigt ikke Susanne som én af snapsetøserne :-/ )

Det er ikke lige det, jeg dyrker mest, men jeg er med i det slæng.

--
Susanne

Fra : Armand

Dato : 01-06-01 19:22

> "Armand" <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev
> Det er ikke lige det, jeg dyrker mest, men jeg er med i det slæng.

Galt husket
Undskyld!

--
Armand.

Fra : Jon Larsen

Dato : 30-05-01 20:01

"> >
> *Wræææææææh!!!!* Motoren på gixxeren er død Men nu får jeg nok en
> anden i morgen, så med lidt held er jeg kørende en gang i morgen
> eftermiddag

xxxxxxxxxxxxxxxxx

HUH ??? hvad nu ???

En hel anden ting er at jeg ikke synes modellen motorbremser så meget som
før..

Noget der tyder på at jeg enten skal skifte tændrør (manglende
kompression????) eller også trænger modellen gevaldigt til en renovering....
der står 62.000 på klokken.... ( dyyyyyyyyyrt!!!)

Da jeg fik den rullet kørte den en smule for magert.. hvordan er det nu lige
man nemmest indstiller det??? gætter på andre dyser.... men det er jo et
hulens besvær.. men mindre besværligt end at skifte et par af-futtede
ventiler... Har tjekket tændrørene og det er kun de 2 cylindre til venstre
der køre magert ( hvide/grå tændrør?! )

Forresten skal jeg snart til at læse videre til Kemiteknolog. Gider ikke det
butiks-slagter-halløj mere ( det er en længere historie som min fagforening
tager sig af ) Der vil så blive mere tid til ture, rundt omkring i
landet.... Så bare sig til

--
MVH.
Jon larsen. Som VIL med til næste Karolinetræf

Fra : Jes Vestervang

Dato : 30-05-01 21:05

Jon Larsen wrote:

> "> >
> >
> xxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> HUH ??? hvad nu ???

Læs tråden der hedder noget i retning af "Åhh neejj!!! Sære lyde fra
motoren..." og "Gode råd ang. skrueri søges"

[-snip... en masse ?'er jeg ikke kan svare på -]

> [...]
> det butiks-slagter-halløj mere ( det er en længere historie som min
> fagforening tager sig af ) Der vil så blive mere tid til ture, rundt

Fedt nok

> --
> MVH.
> Jon larsen. Som VIL med til næste Karolinetræf

Det vil jeg også, men jeg frygter at der kommer en 80års fødselsdag og
noget skoleafslutning i vejen - på samme tid =

> GSX-R 250 pilot (uden M-Max boks) men med bundtræk fra 9000 omdr og
> Laser-lyd.

Nåja. Nu har jeg købt en motor der har gået 23k km for 5000 i bytte med min
gamle defekte motor. Og så får jeg en måneds 100% garanti og det er hos en
forhandler. Midtjysk mc i Pårup tror jeg det hedder

Fra : Armand

Dato : 28-05-01 22:41

Allan Bojesen <allan@bojesen.com> skrev i en

..
> Efter lidt snak og Armands saglige konstatering at der virkelig er
propper i
> ventildækslet på en CB 7½ sohc,

Saglige?
Det er pisseirriterende med folk der bare altid VIL have ret! Så det er
snarere: "ærgelige konstantering"!

> ......................................Vi skulle dog lige omkring en
> eller anden for at få Armands tørre kæde smurt.

Jeg vidste jo at den ville komme frem her på gruppen, hvorfor at jeg
ihvertfald blev nødt til at få hældt noget smørende fluidum på
Det var forøvrigt Grewy der ofrede det sidste han havde hjemme i
kælderen! Tak Michael - I ow You one!
Og så har jeg forøvrigt fået købt mig min egen, eftersom at rette
nøgle-keepere var tilstede da jeg vendte tilbage til klubben omkring kl
15.30!!

>......................................Men så gik det ellers
> ind og ud gennem voldene i Fredericia til vi stod nede ved fjorden.

Fjorden???
Der er altsdå noget med dig og geografi!
Skriver du ikke lidt længere nede at vi holdt smøgepause under
Lillebæltsbroen?
Skulle det så ikke have været Lillefjordsbroen?

Anekdote, som er lidt over et døgn gammel:
Man havde holdt smøgepause ved Fredericia "bystrand" der ligger klods op
af centrum og med den fineste udsigt over bæltet til Fyn! Fra
parkeringspladsen var der vel tyve skridt i retning af Fyn førend at man
ville få våde fødder!
Efter at være kørt derfra er der én (gæt hvem!) der i et lyskryds
stiller det ivestigerende spørgsmål: "kører vi mod øst eller vest nu?"

> Da jeg skulle til at køre kom Michael, men uden Armand - han var
> blevet væk. Han var nok faldet i snak)

Stødte faktisk på temeligt mange kendte ansigter midt i mylderet
Endvidere var klubbens formand's far også tilstede og hilste pænt på.
Lige først så han bekendt ud; men jeg måtte alligevel spørge til hvorfra
at vi kendte hinanden -
Svaret var indlysende: Han var fast læser på DFM
Hej til dig - Hvad hulen var nu navnet? - Prøv at bryd barrieren og svar
mig, og få derved dit navn tømret fast :-/

> Alt i alt en skide hyggelig tur, og nogle rare og sympatiske d.f.m.
> kolleger. Godt initiativ Armand. Det må gøres om og om og om.

Rart at høre at jeg ikke faldt igennem. og jeg er sikker på at Grewy og
jeg sagtens kan finde ud af at varetage jobbet fremover.
Vi ses Skt. Hans dag!!

--
Armand.

Fra : m.grewy

Dato : 28-05-01 22:52

> Det var forøvrigt Grewy der ofrede det sidste han havde hjemme i
> kælderen! Tak Michael - I ow You one!
> Og så har jeg forøvrigt fået købt mig min egen,

Ja ok men jeg har også lige købt noget mere idag

Michael

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-05-01 20:23

> Ja ok men jeg har også lige købt noget mere idag
>
> Michael

Med alle de "små" ture det kan blive til, kunne man jo overveje en
Scottoiler.

Allan Bojesen

Fra : Finn Johansen

Dato : 28-05-01 23:35

> [...]
svar
> mig, og få derved dit navn tømret fast :-/

Hej Armand
Her er noget at tømre fast, selvom jeg har forstået
at du ikke er tømrer, men noget med metal.
Finn Johansen

Fra : Armand

Dato : 29-05-01 20:17

Finn Johansen <finj@vip.cybercity.dk> skrev i en

> Hej Armand
> Her er noget at tømre fast, selvom jeg har forstået
> at du ikke er tømrer, men noget med metal.
> Finn Johansen

Finn, var det så!
Tænk at jeg fik dig lokket frem, og tak for sidst forresten!

Metal?
Jup! Kgl. priviligeret smedesvend, hvis evner ikke rakte til det mindste
metal de år han kørte Road Racing

--
Armand.

Fra : Finn Johansen

Dato : 29-05-01 22:43

> Finn, var det så!
> Tænk at jeg fik dig lokket frem, og tak for sidst forresten!
Ja i lige måde.

> Metal?
> Jup! Kgl. priviligeret smedesvend, hvis evner ikke rakte til det
mindste
> metal de år han kørte Road Racing

Pyt med det Armand
Kgl. priviligeret ? Hvad indebærer det ?
Har du så et skilt ved døren ?
Finn

Fra : Allan Bojesen

Dato : 29-05-01 20:20

> Jeg vidste jo at den ville komme frem her på gruppen,

Undskyld Armand men det lissom smuttede mellem fingrene på mig

> hvorfor at jeg
> ihvertfald blev nødt til at få hældt noget smørende fluidum på
> Det var forøvrigt Grewy der ofrede det sidste han havde hjemme i
> kælderen!

Undskyld Grewy Jeg troede du boede i Jelling - det var igen noget
med geografi

> [...]
> Lillebæltsbroen?
> Skulle det så ikke have været Lillefjordsbroen?

Øøøøhh - er det nu jeg skal føle mig lidt dum Men det lignede
grangiveligt scenariet hvor jeg er opvokset - ved Limforden med udsigt
til Mors (ikke en hende men en ø)

> [...]
> Efter at være kørt derfra er der én (gæt hvem!) der i et lyskryds
> stiller det ivestigerende spørgsmål: "kører vi mod øst eller vest

Hvad skal man sige - Kohberg Boller!!!!

> [...]
og
> jeg sagtens kan finde ud af at varetage jobbet fremover.

Uden tvivl

> Vi ses Skt. Hans dag!!

Kan man læse om det arrangement et sted, eller er det et nyt
initiativ?

> --
> Armand.

Allan Bojesen (der ved med sikkerhed at jeg befinder mig i østjylland)

Fra : Armand

Dato : 29-05-01 21:12

> Undskyld Armand men det lissom smuttede mellem fingrene på mig

Jup! Og jeg har forståelse herfor - Hvis ikke at jeg forventede/frygtede
det havde jeg jo ikke lagt mig sådan i selen for at få smurt den

> Undskyld Grewy Jeg troede du boede i Jelling - det var igen noget
> med geografi

Nåh ja. Dén kom jo også fra dig

> Kan man læse om det arrangement et sted, eller er det et nyt
> initiativ?

Nyt? Mnjaeh - Det er da allerede et par dage gammelt
Det drejer sig om næste "sidste søndag i måneden"!

--
Armand.

Fra : Bo Thomsen

Dato : 31-05-01 19:47

det kan godt være at jeg har overset det i en af beskederne,
men hvornår er næste gang?

Bo Thomsen
vfr750f-g - til salg
bbt@worldonline.dk

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 31-05-01 21:30

"Bo Thomsen"
> skrev
> det kan godt være at jeg har overset det i en af beskederne,
> men hvornår er næste gang?
Sidste søndag i måneden.

--

/Jens S., Esbjerg