Chipning af Volvo 2.4 140 Hk
Fra : EjS

Dato : 09-05-05 21:29

Hej gruppe

Nogen der ved noget om subj. Jeg har et familiemedlem der har en ny V50 der
gerne vil have lidt mere svensk vildskab ud af motoren.

Hvor kan det gøres, hvad kræves, hvad giver det og hvad koster det (er det
ikke blot en ændring af motorstyringen)...?

På forhånd tak...

MVH EjS

Fra : Thomas

Dato : 09-05-05 21:34

> Hvor kan det gøres, hvad kræves, hvad giver det og hvad koster det
> (er det ikke blot en ændring af motorstyringen)...?

Jo... BSR eller SAM - begge i Sverige - kan anbefales til det job. Find
deres hjemmesider og se hvad det koster.

--
Thomas Krath

Fra : Johnt

Dato : 10-05-05 02:01

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Er det ikke noget at den lokale Volvo forhandler gør ?

Effekten hæves fra 140 til 170 hk

Hilsen
Johnt

Fra : Eg Egemarke

Dato : 10-05-05 07:18

www.autotech.nu kan sikkert klare dit lille problem ku jeg tro !!
Ligger forresten i Malmö

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 10-05-05 08:12

"Johnt" <renerjSLET@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke noget at den lokale Volvo forhandler gør ?

Jo, men hvorfor give kr. 15.000,- (Eller var det mere?) hos Volvo, når
f.eks. http://www.bsrab.se
gør det for 3.500,-?

Fra : Klaus A

Dato : 10-05-05 15:14

> "Johnt" <renerjSLET@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo, men hvorfor give kr. 15.000,- (Eller var det mere?) hos Volvo, når
> f.eks. http://www.bsrab.se
> gør det for 3.500,-?

Volvo 940 T 1989» Steg 1 (savle.avi)

165 Hk føles ikke af så meget efter en måned.. Måske man skulle ?

Men kan den nu holde til det :-|

--
Klaus
Nu opgraderet til kunstigt åndedræt

Fra : Henrik B.

Dato : 10-05-05 15:17

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> Volvo 940 T 1989» Steg 1 (savle.avi)
>
> 165 Hk føles ikke af så meget efter en måned.. Måske man skulle ?

Jep.

> Men kan den nu holde til det :-|

Jep.

Fra : Klaus A

Dato : 10-05-05 15:27

> "Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

> Jep.

> Jep.

365.000 and still going strong !

klaus

Fra : EjS

Dato : 10-05-05 14:32

Tak for svarene...

Jeg bor godt nok i Sverige men bilen befinder sig i DK. Men jeg kan forstå
at turen betaler sig selv!

MVH EjS