motorproblemer med Peugeot 106
Fra : nik

Dato : 09-05-05 17:13

Hej

Jeg har en Peugeot 106 1,4 fra 1992 som har gået 210.000. Motoren er begyndt at
tage meget dårligt ved. Den kommer meget hurtigt op i omdrejninger når man træder
på speederen uden at den accelererer specielt meget.

Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.89.26.68)

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-05 18:11

"nik" <nikholst@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> træder
> på speederen uden at den accelererer specielt meget.
>
> Er der nogen der har en ide til hvad der kan være galt?

Det lyder grangiveligt som om den trænger til en ny kobling. Det er der vist
ingen tvivl om.

Hilsen
Thomas

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 09-05-05 19:26

"Thomas Olsen" <no spam> wrote in message

> [...]
>
> Motoren er begyndt at

> Det lyder grangiveligt som om den trænger til en ny kobling. Det er der

Da min GTI fik en ny sidste år kostede den knap 1400 inklusiv moms hos
Peugeot. Dertil kommer cirka 1½L gearolie og montering

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM