Spm: Striber på frontruden når det regner
Fra : Nielsen

Dato : 08-05-05 21:49

Hej NH
Hvordan fjerner jeg de striber som vindusviskerne efterlader på frontruden
når det regner?
Hvikle gode råd og anbefalinger har i?
Vh Nielsen

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-05-05 06:49

Hej,

On Sun, 8 May 2005 22:49:19 +0200, "Nielsen"
<thefuturefreak@hotmail.com> wrote:

>Hvordan fjerner jeg de striber som vindusviskerne efterlader på frontruden
>når det regner?
>Hvikle gode råd og anbefalinger har i?

Skifter vinduesviskerne?

** Lars

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 09-05-05 08:19

"Nielsen" <thefuturefreak@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NH
> Hvordan fjerner jeg de striber som vindusviskerne efterlader på frontruden
> når det regner?
> Hvikle gode råd og anbefalinger har i?

Gør ruden ren for voks fra vaskehallerne.

Jeg ville starte med at gøre ruden ren med rudepolish og derefter tilsætte
sprinklerkoncentrat til sprinklervæsken.

Mvh
Claus

Fra : PMH

Dato : 09-05-05 14:36

> [...]
> Hej NH
> Hvordan fjerner jeg de striber som vindusviskerne efterlader på frontruden

Tag et æble, ja sådan et du spiser..
Skær det over og "puds" ruden med æblet,
så skal du se løjer..
Nemt og billigt..

Da jeg engang fik rådet tænkte jeg..
aaahh kan det nu osse passe..

Men det skulle prøves, og det virker perfekt.
Gør det evt. i garagen med porten lukket, det
giver nogle mærkelige blikke fra naboerne..

Mvh
PMH

Fra : Nielsen

Dato : 10-05-05 10:01

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse

> Tag et æble, ja sådan et du spiser..
> Skær det over og "puds" ruden med æblet,
> [...]

Ja, jeg har også hørt man kunne bruge et løg .... ? *s*
Vh Nielsen