hvilken autohjælp/vej hjælp??
Fra : Anders E. Larsen

Dato : 05-05-05 16:01

Hej...

jeg har en bil der efter hånden er blevet 11 år så jeg mener det er på tide
at få autohjælp abonoment tilden... jeg ved der kun er 2 at vælge i mellem
dansk autohjælp/tophjælp og falck og priserne er inden for 520-550 kr pr.
stk men hvilke er bedst??? nogle meninger eller nogle for/imod????

Anders

Fra : Brizz

Dato : 05-05-05 16:11

> [...]
> kr pr. stk men hvilke er bedst??? nogle meninger eller nogle for/imod????

Har gode erfaringer fra begge firmaer både privat og erhvers mæssigt.

Har heldigvis ingen dårlige med nogen af dem.

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Corty

Dato : 05-05-05 16:56

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> wrote in

> Har gode erfaringer fra begge firmaer både privat og erhvers mæssigt.
>
> Har heldigvis ingen dårlige med nogen af dem.

> [...]

Hvis du er medlem af FDM kan du få DAA til under 300 kr/år (mener det er
280 kr). SÅ er den samledepris for FDM+DAA 800 kr/år

/Corty

Fra : Juel

Dato : 05-05-05 17:20

Kan varmt anbefale DA ! og det modsatte om falck..

Mvh
Morten

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-05-05 18:50

> Kan varmt anbefale DA ! og det modsatte om falck..

Kan også anbefale Dansk Autohjælp. Har ikke prøvet Falck.

Emil

Fra : Robert Andersen

Dato : 07-05-05 00:35

> Kan varmt anbefale DA ! og det modsatte om falck..

Den fane melder jeg mig også under.... Har brugt begge en del gange, og
DA er MEGET hurtige på stedet end Falck !

/Robert

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-05-05 07:50

Anders E. Larsen wrote:
> [...]
> vælge i mellem dansk autohjælp/tophjælp og falck og priserne er inden
> for 520-550 kr pr. stk men hvilke er bedst??? nogle meninger eller

Jeg har prøvet begge i nogle år og har i øjeblikket Falck (gennem min
forsikring).
Jeg har ikke erfaret den store forskel, andet end hos Falck har jeg frit
forbrug af plaster og forbindingsstoffer (hvilket er en god ting med to
drenge i familien ), samt ildslukker.
Ventetiderne ved havari, er omtrent det samme.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer