Olieforbrug
Fra : Tom Frank

Dato : 04-05-05 21:51

Det skulle være nogle ventil-hætter som sad inde i motor-blokken.

Nej, jeg plejer at checke olien dvs. hvert kvartal. Men forbruget er
steget kraftigt indenfor de sidste 2 år. Uden at mit køremønster er
ændret, dvs. jeg udelukkende bruger den til jobbet ca. 60 km pr. dag.
Den har nu rundet 100.000 km og problemet startede omkring 70.000 km.

Det er også det jeg prøver på, men forsøg med et nyt værksted førte
bare til at man begyndte om igen med diverse test/prøver og det vil
jeg ikke betale for. Så hvis jeg bare kan få en ide om hvad det kan
være. Umiddelbart har man svært ved at finde så små utætheder.

mvh Tom

Fra : Ukendt

Dato : 07-05-05 14:34

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.167.201.116)