Sælges
Fra : Ann Jensen

Dato : 04-05-05 17:23

Mazda 323F sælges
Vi har en mazda 323F fra 93 til sælg
Den har kørt. ca kørt 198.000 km
Den er har farven lambroghini orangse farve som er en perlemords farve.
Den har El-sideruder , El side spejle . læder sæder, cd auvspiller. bas
subwofer 10" .
16"alu fælger medfølger skal evt justeres lidt. + 4 ander fælger.
nye støddæmper i bag.
nyt batteri.
Køre ganske godt skal synes..midt i maj .
pris 15000 kr.
bilder kan evt. mailes..
kontagt os vig af E- mail
Brodes@tele2adsl.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 18:39

"Ann Jensen" <xafie@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Mazda 323F sælges
> Køre ganske godt skal synes..midt i maj .
> pris 15000 kr.

Byder 3 skumbananer og en gammel (venstre) sikkerhedssko - uden jern.

Fra : sailor99

Dato : 04-05-05 18:50

> "Ann Jensen" <xafie@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Byder 3 skumbananer og en gammel (venstre) sikkerhedssko - uden jern.

Er du interesseret i at sælge skoen i ren handel?

Georg

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 19:05

"sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er du interesseret i at sælge skoen i ren handel?

Jep, højeste bud over 500,-

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 04-05-05 19:22

> "sailor99" <sailor99@removeoekgnet.dk> skrev i en meddelelse

> Jep, højeste bud over 500,-

How-how, - kun skumbananer er valid betalingsmiddel her.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Eg Egemarke

Dato : 04-05-05 20:59

HOV jeg har altså en enlig Højre MED jern str 45 ?!?
Altså hvis vi sku prøve at parre dem !! (din var jo uden jern ikk
((fniiis))

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Jan

Dato : 05-05-05 07:52

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HOV jeg har altså en enlig Højre MED jern str 45 ?!?
> Altså hvis vi sku prøve at parre dem !! (din var jo uden jern ikk
> ((fniiis))

Monstro vi går og keder os......bare lidt LoL

jd

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 18:34

Ann Jensen wrote:
> Mazda 323F sælges

2 skumbananer er den vel værd?

Tip: Smut over i en markedsgruppe

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia