Golf2 dører
Fra : Elo & Annette

Dato : 04-05-05 08:02

2 Golf 2 dører sælges ( ny model ) ingen rust 1500Kr

Elo

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 08:15

Elo & Annette wrote:
> 2 Golf 2 dører sælges ( ny model ) ingen rust 1500Kr

Du kan få skumbananer, brugte oliedunke og andet godt her
inde fra, eller smutte over i en markedsgruppe med din annonce

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Q

Dato : 04-05-05 12:18

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan få skumbananer, brugte oliedunke og andet godt her
> inde fra, eller smutte over i en markedsgruppe med din annonce

Arh... jeg vil da godt give 50 liter brugt diesel ( kun brugt een gang ) og
6½ liter brugt motorolie for de 2 døre, men så skal de sku også være leveret

/peter

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 08:31

"Elo & Annette" <e.a@mail.dk> skrev i en meddelelse

|2 Golf 2 dører sælges ( ny model ) ingen rust 1500Kr

To skumfiduser er budt!.

Fra : Elo & Annette

Dato : 04-05-05 12:23

Det er da utroligt at de to personer ikke har andet at lave end at svine
folk til. Det må være nogle helt speciale ,dygtige mennesker det ikke laver
nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af den.

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 12:30

Elo & Annette wrote:
> [...]
> svine folk til. Det må være nogle helt speciale ,dygtige mennesker
> det ikke laver nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af

Nu gider jeg ikke engang svare på den ubehøvlede mail du sendte
mig, men jeg ser da intet svinsk i mit svar til dig her i gruppen.

Held og lykke med dit salg, jeg kommer i al fald ikke nogensinde
til at handle med dig, hverken den ene eller anden vej.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 04-05-05 12:30

Elo & Annette wrote:
> Det er da utroligt at de to personer ikke har andet at lave end at svine
> folk til. Det må være nogle helt speciale ,dygtige mennesker det ikke laver
> nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af den.

Snob!

;)

Mvh
Roberto

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 04-05-05 12:28

Hej!

Elo & Annette wrote:

> Det er da utroligt at de to personer ikke har andet at lave end at svine
> folk til. Det må være nogle helt speciale ,dygtige mennesker det ikke laver
> nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af den.

Hvad i alverden snakker du om? Du poster i en forkert gruppe og iflg. gruppens
fundats bliver du tilbudt den gængse handelsvare, skumbananer.

Så post din annonce i dk.marked.privat.bil og vær glad :)

PS: Jeg byder 47 skumbananer for dine døre!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 13:24

"Elo & Annette" <e.a@mail.dk> skrev i en meddelelse

| Det er da utroligt
at at du kan blive sur, når du bliver gjort opmærksom på at du poster i en
forkert gruppe. Du må anbringe din annonce i signaturen, 4 linjer, ellers er
den ikke velkommen her.

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 13:01

> [...]
laver
> nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af den.

Flæt næbet, det eneste man kan få for sine ting herinde er skumbananer.. +
andet i samme stil..

Hvis du vil ha penge så fut over i markeds gruppen..

Mvh
Morten **som da byder 3 skumbananer + en dunk spildolie**

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-05-05 13:38

Elo & Annette skriver:

> Det er da utroligt at de to personer ikke har andet at lave end at svine
> folk til.

Hvilke to ?

Du bliver pænt opfordret til at sælge i en markedsgruppe og ikek
andet.

> Det må være nogle helt speciale ,dygtige mennesker det ikke laver
> nogen fejl, DET må være skønt. Godt jeg ikke er en af den.

Du kunne jo også bare erkende at du tog fejl og smide en "oooups
forkert gruppe" og så skulle du ikke høre så meget mere.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Elo & Annette

Dato : 04-05-05 13:15

SOLGT

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 13:37

> SOLGT

Af ren nysgerrighed.. hvormange skumbananer fik du for dem

Mvh
Morten

Fra : Elo

Dato : 04-05-05 13:37