Motorantenne fra THansen: HOT or NOT?
Fra : Hans Paulin

Dato : 03-05-05 22:34

Har nogen hér erfaringer med motorantennen fra THansen til 149,-kr - jeg har
ikke lyst til at rage den ud af min bil igen efter 14 dage hvis l*rtet
strejker
Hans

Fra : Aardvark

Dato : 03-05-05 22:45

"Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote in

> Har nogen hér erfaringer med motorantennen fra THansen til 149,-kr -
> jeg har ikke lyst til at rage den ud af min bil igen efter 14 dage
> hvis l*rtet strejker

Eneste erfaring jeg kan komme med, er omkring antenner fra T.Svansen..købte
en styled short-stick antenne..om min erfaring ? Godt den ikke var
dyrere..jeg kunne dårligt tage P3 om så jeg holdt ved siden af TV-Byen

/Aard

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 03-05-05 22:57

"Aardvark" <AardvarkFJERNES@AardvarkFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

...jeg kunne dårligt tage P3 om så jeg holdt ved siden af TV-Byen

Det tror da fa..., P3, TV-byen? ;).

Fra : Aardvark

Dato : 03-05-05 23:03

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> wrote in

> "Aardvark" <AardvarkFJERNES@AardvarkFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
>
> ..jeg kunne dårligt tage P3 om så jeg holdt ved siden af TV-Byen
>>
> Det tror da fa..., P3, TV-byen? ;).

Fåk..u got me...så Gladsaxe senderen da ;-D
En fod fejl..men jeg tror det gav mening (håber jeg).
Jeg kunne ikke tage nogen kanaler overhovedet..ret frustrerende når man
pendler 180 km hverdag og kører diesel hehe

/Aard

Fra : John Sahl

Dato : 03-05-05 22:48

Hans Paulin wrote:
> Har nogen hér erfaringer med motorantennen fra THansen til 149,-kr -
> jeg har ikke lyst til at rage den ud af min bil igen efter 14 dage
> hvis l*rtet strejker

Jeg har endnu til gode at opleve en af de billige motorantenner
virke ordentligt, så jeg tillader mig at tvivle.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Hans Paulin

Dato : 03-05-05 22:58

John Sahl skrev:

> Jeg har endnu til gode at opleve en af de billige motorantenner
> virke ordentligt, så jeg tillader mig at tvivle.

Nå, okay - har selv prøvet én fra A-Z for mange år siden og den måtte jeg
bøvle ud af bilen efter 14 dage.

Jeg prøver at skille min nuværende originale ad (motoren kører, men hiver
ikke antennen ned) og se om jeg kan reparere den.

Tak til alle!
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 04-05-05 20:25

"Hans Paulin" <mailto:me@privacy.net> skrev i en meddelelse
"Re: Motorantenne fra THansen: HOT or NOT?"

> Nå, okay - har selv prøvet én fra A-Z for mange år siden og den måtte jeg
> bøvle ud af bilen efter 14 dage.

Den duer ikke - kan jég godt skrive under på.
Hold nallerne væk

> Jeg prøver at skille min nuværende originale ad (motoren kører, men hiver
> ikke antennen ned) og se om jeg kan reparere den.

Hvis det er en kvalivare fra Hirschman, kan du købe
pisken separat...

Mvh Mogens
Z28 V8, du ved...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.231.21)

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-05-05 21:27

"Mogens napisal(a):

> Den duer ikke - kan jég godt skrive under pl.
> Hold nallerne vck

Havde jeg osse taenkt mig S

> Hvis det er en kvalivare fra Hirschman, kan du krbe pisken separat...

Og det er det saa hudt jeg visker - men ikke andre dele?

Jeg ved ikke lige hvor - bogstaveligt talt - kaeden er hoppet af, men
jeg proever at skille skidtet ad (i ugen med de to torsdage) S

> Mvh Mogens
> Z28 V8, du ved...

Ja ja, jeg ved S

Jeg render rundt i Warschawa pt. og der har de osse
faaet oejnene op for livets herligheder - min svoger koerer Audi 100
2,4 , en Ford Windstar og en Transit til det loese og paa
gaderne som saadan er der osse langt mellem Trabier, Wartburgs osv. S

Ind i mellem ser man de der raedselsfulde busser og lyseblaa lastvogne
der ligner noget fra Sovjetunionen S - og ind i mellem holder der en
Nissan sportsvogn af nyeste aftapning halvt oppe paa fortovet S

Med venlig hilsen
Hans"

Ovenstående forsøgte jeg at sende til gruppen fra Polen, men fik en
fejlmelding, så det måtte lige en tur over min mailadresse istedet
Hans

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-05-05 07:17

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> har ikke lyst til at rage den ud af min bil igen efter 14 dage hvis l*rtet

Hej Hans

Det er med garanti ikke mere end 149,- værd

En kvalitets-motorantenne koster betydeligt mere

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : H.S.

Dato : 04-05-05 09:09

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er med garanti ikke mere end 149,- værd
>
> En kvalitets-motorantenne koster betydeligt mere

Hvor køber man en GOD motor antenne henne så ?

Jeg har købt én til 200 kr hos Harald Nyborg - men den skal skiftes hvert
år, da den bliver trær af at køre alle ledene op.

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-05-05 09:13

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har købt én til 200 kr hos Harald Nyborg - men den skal skiftes hvert
> år, da den bliver trær af at køre alle ledene op.

Det er snart en del år siden jeg har haft en, men gå efter Hirschmann eller
Bosch.

Husk at selv en god motorantenne skal renses af jævnligt og smøres
med det dertil egnede smøremiddel

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 09:15

Brian S Jensen wrote:
> Det er snart en del år siden jeg har haft en, men gå efter Hirschmann
> eller Bosch.

Hirschmann er nok dyrere, men det er en lækker ting at man reelt kan
få reservedele til dem.

> Husk at selv en god motorantenne skal renses af jævnligt og smøres
> med det dertil egnede smøremiddel

Netop.

Fra : Morten Vinding Svend~

Dato : 04-05-05 10:36

> Det er snart en del år siden jeg har haft en, men gå efter Hirschmann
eller
> Bosch.

Jeg har haft en Bosch i min Vectra (eneste der passer ordentligt), den
skulle smørres ofte hvis den skulle køre ordentligt, og efter 3-4 år var den
færdig (to af ledene gik fra hinanden og tråden der presser antennen op kom
ud).

Så købte jeg en billig en, tror det var i Bildillen. Den kostede vist
300-400kr. og den har jeg ikke smurt én eneste gang endnu, og den kører
stadig ubesværet op og ned, her godt 3 år efter.
Den passer ikke lige så fint i den orginale gummitylle som Bosch'en, men med
lidt snilde fik jeg den da til at sidde rimeligt.
Og så er den sort!

> Husk at selv en god motorantenne skal renses af jævnligt og smøres
> med det dertil egnede smøremiddel

Tja burde man vel, men hvad, dør den køber jeg en anden billig antenne.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-05-05 18:15

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Husk at selv en god motorantenne skal renses af jævnligt og smøres
> med det dertil egnede smøremiddel

Renses?
Ja!

Smøres?
Nej!

Hvorfor?
Fordi smøremidlet binder snavs på antennen
Derved bliver den 'tungere' at trækkke op og ned.

Rens antennen godt og grundig.
Tag en klud fugtet med olie og tør antennen af.
Tag nu en tør klud og 'polér' antennen.
Det er smøring nok.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin

Dato : 08-05-05 21:29

Brian S Jensen skrev:

> Det er med garanti ikke mere end 149,- værd

Godtså!

> En kvalitets-motorantenne koster betydeligt mere

Hvor meget?
Hans