Toyota Hilux 2.4 eller Hilus 2.4 Tubo Dies~
Fra : Esben B?ll

Dato : 03-05-05 21:59

MMMH

Er vist kommet til at forelske mig lidt i en Toyota Hilux.
Mit kæmpe problem er nu at jeg ikke rigtigt kan finde ud af om det er
en nødvendighed at købe turbo modellen eller hvad.
Der er jo ikke så mange af den og er vist lige en tand dyrere en de
almindelige.
Så jeg tænkte om nogen havde nogen erfaringer med disse 2 modeller.
Så vidt jeg kan se har den uden turbo ca 80 hypper. Men hvad med den
anden med turbo???? Er den så meget sjovere???

Håber nogen kan hjælpe da jeg nødig gå ud og dumme mig og købe en bil
jeg bliver træt af med det samme.

MVH Esben, Odense

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-05-05 16:47

Esben B?ll wrote:
> [...]
> anden med turbo???? Er den så meget sjovere???
>
> Håber nogen kan hjælpe da jeg nødig gå ud og dumme mig og købe en bil

Det kommer an på hvad du forventer...

Hvis du skal kører med trailer, ikke gider en død bil, så tag turboen...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign