Privat leasing
Fra : Rygaard

Dato : 03-05-05 09:29

Er der firmaer, der tilbyder leasing af biler til private?

Og hvordan kan dette betale sig/ ikke betale sig i forhold til købe?

VH
Henrik

Fra : Non-Desperado

Dato : 04-05-05 08:33

"Rygaard" <hrje98@mail.tele.dk> skrev:

>Er der firmaer, der tilbyder leasing af biler til private?

Det gør AVIS bl.a.....bare husk at priserne er uden moms.
Nogle bilmærker gør det også eks. Ford PLease.

>Og hvordan kan dette betale sig/ ikke betale sig i forhold til købe?

Lad os tage den kontante og temmeligt ubehøvlede besvarelse
først:
Et firma køber en bil for at leje den ud til dig, så du kan spare
ift. at købe bilen selv....

Sig til når du finder det firma, jeg tror vi er mange der gerne
vil høre nærmere.

Den venlige version:
Det kan ikke betale sig at lease, for leasingfirmaet skal også
tjene penge, og hvem skal betale den fortjeneste ?

Desuden, hvis det kunne betale sig i et afgiftsplaget land som
Danmark, så var det meste af bilparken sikkert leaset allerede.

--
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.