Lidt skuffet over FDM købstest
Fra : Jew

Dato : 01-05-05 17:13

Skal til at købe brugt bil privat, og ville derfor have en FDM brugtbilstest,
således jeg får 6 mdr. garanti på bilen hos dem.
Ringer så til dem for at bestille tid, og så har de 1 måneds ventetid.
Synes ikke det er i orden at der er så lang ventetid på en købstest, da det
jo er et tilbud til folk der allerede har fundet bilen, men så blot vil være
sikker på den er i orden.
Kunne jo sagtens købe den, og så få lavet testen når der er tid, men så står
man jo alligevel med et problem hvis der er en masse ting galt?
Bilen er nysynet og har fået service for 4000 km. siden - Hvad synes i?
Skal jeg købe den nu, eller skal jeg vente en måned til vi kan få testen.

Posted with NewsLeecher v2.1 Final
* Binary Usenet Leeching Made Easy
* http://www.newsleecher.com/?usenet

Fra : Mogens

Dato : 01-05-05 17:34

On Sun, 01 May 2005 11:12:30 -0500, nosp@m.thnx (Jew) wrote:

> [...]
>Bilen er nysynet og har fået service for 4000 km. siden - Hvad synes i?
>Skal jeg købe den nu, eller skal jeg vente en måned til vi kan få testen.

Der er mange biler til salg, hvorfor der er masser af muligheder. Man
behøver sjældent købe "den første den bedste". De nævnte ting som
nysynet og service for 4.000 km siden siger ikke noget!

Hvad er der tale om?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-05 17:45

"Jew" <nosp@m.thnx> skrev i en meddelelse news:GI-

> Bilen er nysynet og har fået service for 4000 km. siden -

Siger NADA, betyder blot at hjulene sidder hvor de skal ;)).

Hvad synes i?
> Skal jeg købe den nu, eller skal jeg vente en måned til vi kan få testen.

Hvilken bil?. Hvor gl., og hvor mange km.?.

Fra : Jew

Dato : 01-05-05 17:54

Det er en Fiat Marea 2.0 HLX fra 97.
Kørt 120.000 km.
Velholdt og kører fint.
Tandremmen er skiftet ved 94.000, så der er stadig lidt tid til
endnu.
Ny kobling, bremser, styrekugler og nogle ander småting skiftet for
4000 km. siden.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 01-05-05 18:21

"Jew" <nosp@m.thnx> skrev i en meddelelse

> Det er en Fiat Marea 2.0 HLX fra 97.
> Kørt 120.000 km.
> Velholdt og kører fint.

Hmmm det er svært at spå, især om fremtiden. Jeg har ingen viden om nye
Fiat'er, umiddelbart siger jeg: Hvis det er hos en forhandler, køb den , og
få indføjet i slutseddelen at det som FDM, og du selv, finder, skal §#¤%!
bare laves uden vrøvl..

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-05-05 19:09

> [...]
> endnu.
> Ny kobling, bremser, styrekugler og nogle ander småting skiftet for

Måske er det bare mig der er forvendt, men jeg syntes det er tidligt at der
er skiftet kobling og styrekugler. Måske den har været kørt hårdt, med meget
brede hjul, meget bykørsel eller måske træk af noget tungt?

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 08:10

"Jew" <nosp@m.thnx> skrev i en meddelelse
> Det er en Fiat Marea 2.0 HLX fra 97.

Du skal være klar over, at den er tørstig som en gammel alkoholiker...

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 08:14

Henrik B. wrote:

> Du skal være klar over, at den er tørstig som en gammel alkoholiker...

Men lyden Henrik, lyden.. Den motor lyder simpelthen for lækkert

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 08:21

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Men lyden Henrik, lyden.. Den motor lyder simpelthen for lækkert

DU kan få mange CD'er med den lyd, for de ekstra penge der skal bruges på
brændstof.

Fra : John Sahl

Dato : 04-05-05 08:34

Henrik B. wrote:
> DU kan få mange CD'er med den lyd, for de ekstra penge der skal
> bruges på brændstof.

Hvad vil du helst have Henrik, en lolitadukke eller the real thing?

Fra : Henrik B.

Dato : 04-05-05 09:29

www.realdoll.com

Fra : Mogens

Dato : 07-05-05 13:46

On Wed, 4 May 2005 09:21:00 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

> [...]

Helt enig

>DU kan få mange CD'er med den lyd, for de ekstra penge der skal bruges på
>brændstof.

Bliver du jo nødt til at sige med den bil, du ruller rundt i

Fra : Henrik B.

Dato : 07-05-05 16:44

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Bliver du jo nødt til at sige med den bil, du ruller rundt i

SOm du véd Mogens, kommer lyden i min verden i 27. række. Der er en masse
andet jeg vægter højere.