kølervæske på renault scenic (2001), hvor ~
Fra : Ukendt

Dato : 30-04-05 11:53

Hej

Jeg har kigget under motorhjelmen på min renault scenic fra 2001. Der er en
plastbeholder, gennemsigtig, med et sort dæksel. Beholderen viser under
"minimum" i indhold, og jeg vil påfylde. MEN jeg vil lige være sikker på at
det er kølervæske som jeg tror det er.

Dækslet har et mærke, en hånd over nogle varmestråler. Sort dæksel, gult
mærke. Beholderen sidder i højre øverste hjørne.

Er det kølervæske ? Jeg mangler min manual til bilen, desværre.

/J

Fra : Mogens

Dato : 30-04-05 19:33

On Sat, 30 Apr 2005 12:53:05 +0200, ".:J:."
<MONKEYselskab-at-bigfoot.com> wrote:

> [...]
>Dækslet har et mærke, en hånd over nogle varmestråler. Sort dæksel, gult
>mærke. Beholderen sidder i højre øverste hjørne.

Hvis ingen svarer dig, kan du jo blot følge,
hvor slangerne "kommer fra/går hen"

Fra : Thomas

Dato : 30-04-05 19:39

> Hvis ingen svarer dig, kan du jo blot følge,
> hvor slangerne "kommer fra/går hen"

Der må være en instruktionsbog til bilen???

--
Thomas Krath

Fra : alexbo

Dato : 30-04-05 19:52

".:J:." <MONKEYselskab-at-bigfoot.com> skrev i

> Dækslet har et mærke, en hånd over nogle varmestråler. Sort dæksel, gult
> mærke. Beholderen sidder i højre øverste hjørne.
> Er det kølervæske ? Jeg mangler min manual til bilen, desværre.

Sandsynligvis, med en advarsel om at det kan være varmt, det er næppe
sprinkler.
Stik en pind ned i væsken, smag på den, kølevæske smager af sukkervand, hvad
det også er.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-05 17:06

> [...]
> sprinkler.
> Stik en pind ned i væsken, smag på den, kølevæske smager af sukkervand,

Fandt manualen ;) Det VAR øverst højre hjørne-beholderen. TAK !!

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 02-05-05 17:08

Hej!

alexbo wrote:
> Stik en pind ned i væsken, smag på den, kølevæske smager af sukkervand, hvad
> det også er.

Well, lad nu ikke din hund drikke af stadset - det *dør* den af... Sukkervand
eller ej.

--
Mvh, Kim Voss Schrader