LUPO 3LTDI reset indicator, hvordan???
Fra : Poul

Dato : 27-04-05 20:12

Hej jeg sender den en gang til, så man kan se overskriften

Jeg har skiftet olie på min LUPO 3L TDI

Hvordan nulstiller man service intervallet

Det er irriterende at instrumentet hele tiden påstår
at jeg skal til service (det må jeg vel for pokker selv bestemme)

Hvor sidder den/de hemmelige knapper, der skal trykkes på
og i hvilken rækkefølge, når bilen står stille eller har motor kørende ???

hilsen Poul.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 27-04-05 20:21

Det fandt jeg nemt på nettet.

1. tryk knappen lodret under speedometeret ind og hold den
2. sæt tænding på
3. vent til der vises ---
4. slip knappen
5. tag tænding fra

Niels

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-05 21:16

Poul skriver:

> Hvor sidder den/de hemmelige knapper, der skal trykkes på
> og i hvilken rækkefølge, når bilen står stille eller har motor kørende ???

Står det ikke i instruktionsbogen ?

Det gjorde det til min gamle golf (jeps, den har lige været på tv i rene
ord for pengene).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe