Ja Godmorgen
Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 28-04-05 06:35

For en gangs skyld kan man sove længe.
Så bliver man vøkket af ophissede stemmer ude på vejen, på med noget tøj og
så hovddet ud af vinduet.
FUCK Alle huse og biler er blevet overmalet med gule hagekors lorteland.
Hvorfor f..... kan man ikke have noget i fred.
Hvad får de ud af og ødelægge andres ting, jeg kan ikke se det sjove i det.
Nu har jeg fundet den hætte til en af deres spraydåser, så nu kommer polisen
og henter den noget med fingeraftryk.
Hvis de finder dem skulle de have lov til at rense det af selv.
Det ville nok virke bedre end en bøde.

Nå i må undskylde men jeg skulle lige have luft.
Kan i have en god dag

MVH
Henrik