Micra ny og Micra gammel
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 20:14

Er der nogen, der har erfaringer med disse to? I 'gammel' model tænker jeg
på de 'nyere gamle'. Hvordan er plads, holdbarhed, ydelse osv.

Den gamle minder mig lidt om mit hundehus, den nye ser moderne ud.

/Kenneth

Fra : Olesen

Dato : 26-04-05 20:27

"NumZie" <nyhedsgruppesnabelakennethbon.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, der har erfaringer med disse to? I 'gammel' model tænker jeg
> på de 'nyere gamle'. Hvordan er plads, holdbarhed, ydelse osv.
>
> Den gamle minder mig lidt om mit hundehus, den nye ser moderne ud.

Plads er normalt.
Mekanisk holdbarhed OK.
De ruster, mange pletter overalt.
De yder vel det biler i den klasse skal yde,
men en 1.0 Mouse er der ikke meget knald
i, men 16v motoren er ivrig til at vise "se mor, jeg kan godt..",o))

De gamle Micra havde mange ældre købere.
Disse forsvandt da den nyeste model kom frem,
da designet er meget specielt.

Det samme med Focus 1.
Den var så speciel mange Escortkøbere gik udenom den.
Derfor lavede de Focus 1 sedan som så mere ordinær ud..)

Fra : Oluf Jakobsen

Dato : 27-04-05 18:03

Fra : Oluf Jakobsen

Dato : 27-04-05 18:05

Jeg har selv en Micra fra 1997 kørt 175.000 og kører helt fint,
næste gang køber jeg en ny micra på grund af design, tillid til
Nissan og ser rigtig smart ud.