Webasto Thermo Top V
Fra : Veset

Dato : 26-04-05 14:51

Hej i NG

Har en VW Touran 2.0 TDI med ovenstående webasto ting, den er
fabriksmonteret, er der nogen der kender noget til den? Kan den
udbygges med timer og fjernbetjening?

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 15:25

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i NG
>
> Har en VW Touran 2.0 TDI med ovenstående webasto ting, den er
> fabriksmonteret, er der nogen der kender noget til den? Kan den
> udbygges med timer og fjernbetjening?

Jep.

Fra : Veset

Dato : 26-04-05 15:36

On Tue, 26 Apr 2005 16:24:45 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

>Jep.

Ved du så også hvad det evt. vil koste?

--
Veset
VW Touran 2.0 TDI

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 19:20

> Ved du så også hvad det evt. vil koste?

Ved at fjernbetjeningen alene koster kr. 3.000,-

Men få det monteret i Tyskland = noget billigere.

Fra : Henning Keseler

Dato : 27-04-05 15:19

> "Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved at fjernbetjeningen alene koster kr. 3.000,-

Kan typisk købes på ebay.de til det halve, feks:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53932&item=7969209731&rd=1&ssPageName=WDVW

Mvh Henning

Fra : Ukendt

Dato : 27-04-05 17:09

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Ved du så også hvad det evt. vil koste?

Fjernbetjeningen koster 3000 kr. excl. montering og uret koster ca. 500-600
kr. excl. montering!

Fra : Henning Keseler

Dato : 26-04-05 18:09

> [...]
>
> Har en VW Touran 2.0 TDI med ovenstående webasto ting, den er
> fabriksmonteret, er der nogen der kender noget til den? Kan den

Webasto har et færdigt kit til eftermontage.

Prøv at se på dette link:

http://ww2.webasto.de/pdf/ebv/9012009A.pdf

Mvh. Henning

Fra : Henning Keseler

Dato : 29-04-05 08:20

"Henning Keseler" <heke@pildetteudmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Webasto har et færdigt kit til eftermontage.
>
> Prøv at se på dette link:
>
> http://ww2.webasto.de/pdf/ebv/9012009A.pdf

Sorry, jeg havde set forkert, Sharan istedet for Touran. Her er det rette
link:

http://ww2.webasto.de/pdf/ebv/9009009A.pdf

Henning