Frænde er frænde værst.
Fra : BJ

Dato : 26-04-05 14:42

Folk der klager over andres hurtige hastigheder til bl.a. politiet er oftest
dem som selv bliver taget i hastighedsoverskridelser.

Det er sg'u da li'godt koloenormt morsomt:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3016270/

--
Bjørn J.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-04-05 14:47

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> [...]
oftest
> dem som selv bliver taget i hastighedsoverskridelser.
>
> Det er sg'u da li'godt koloenormt morsomt:

Nu ventede jeg at Karsten Nonbo eller René la Cour Sell var blevet taget,
men ellers sjov artikel.

--
mvh / regards

Christian

Fra : BJ

Dato : 26-04-05 14:50

KLIP

> Nu ventede jeg at Karsten Nonbo eller René la Cour Sell var blevet taget,
> men ellers sjov artikel.

LOL ... eller andre satans nævenyttige paragrafryttere ( gerne med betydelig
overskridelse).

--
Bjørn J.