SINDSYG slæde...
Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 09:06

Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-04-05 09:11

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Mvh
> Morten

Kan der monteres træk på den, så vi kan hængte campingvognen på ?

Ellers ingen interesse

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : KASO

Dato : 26-04-05 09:41

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

De glemte at opremse:

- hvor mange år den er forsinket
- hvor mange motorer, der brændt sammen, fordi de ikke kunne holde under
testkørslerne
- hvor mange gange de har måttet lave den om, fordi den ikke kunne "tøjle
kræfterne"

(de har vist haft lidt problemer med deres prestigeprojekt - men de lærer
forhåbentlig noget af deres erfaringer - og det kan jo i sidste ende komme
mere "almindelige" biler til gavn - i løbet af årene. Se blot på ABS,
servostyring mm., der alt sammen er startet i luksusbiler, men som nu er
standard i alle biler)

Fra : Roberto Saldo

Dato : 26-04-05 09:48

Juel wrote:

200 ... km før l*rtet bryder sammen pga dårligt design.
De har haft kolossale problemer med at få den til at holde.
Det er vidst en bil der tager sig bedst ud i et showroom.
Nææh så hellere en 1000hk Skyline med keramikstempler og awd.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 18:07

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er vidst en bil der tager sig bedst ud i et showroom.
> Nææh så hellere en 1000hk Skyline med keramikstempler og awd.

Den holder nok heller ikke særlig længe når den skal puste 1000 HK i vejen

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 26-04-05 19:44

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nææh så hellere en 1000hk Skyline med keramikstempler og awd.

Ren PlayStation. -højrestyret....og onboard serielport til download
af data til pc...tsk..

Fra : Ukendt

Dato : 26-04-05 10:04

On Tue, 26 Apr 2005 10:05:40 +0200, "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=290978

Det lader til problembarnet alligevel bliver produktionsklart. Godt
gået, selv om den slags biler ikke rigtig hører hjemme i en miljøtid
med begrænsede ressourcer. Den praktiske anvendelighed er vel ikke
eksisterende, men drømmene har man lov at have.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Brian S Jensen

Dato : 26-04-05 10:08

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> med begrænsede ressourcer. Den praktiske anvendelighed er vel ikke
> eksisterende, men drømmene har man lov at have.

Som andre også skriver, så tror jeg ikke at du behøver at bekymre dig
så meget over miljø'et, da den næppe når at køre specielt mange km.
De fleste km går vist med transport til og fra værksted

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 01-05-05 12:46

Juel wrote:

800 kg motor og transmission?!? OTTE HUNDREDE!!?! Hvad hulen har
de bygget tingene af??

100 liter vand og olie lyder da også helt vildt.. Da jeg skiftede
køler på min bil, drak den efterfølgende ca. 5 liter kølervædske
og den har 4,5 liter motorolie. Jeg vil godt tro at Bugattien
bruger mere, men ti gange så meget har jeg svært ved at få til at
passe.. Måske der er en 85 liter sprinklervædskebeholder??

--
Hygge..
Thomas