nye lyd til bilen ?
Fra : H.S.

Dato : 25-04-05 11:49

(Beklager hvis denne tråd måske ikke er helt on-topic...)

Jeg skal have fat i en ny radio til bilen...

Kravene er : MP3 og CD afspiller - ellers er der frit slag.

Den må gerne være lidt 'smart' og koste max 2000 kr - helst omkring 1500
(med mindre den til 2000 er meget bedre)

Er der nogen der kan komme med et par gode forslag ?

Henrik

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-05 11:55

"H.S." skriver:

> (Beklager hvis denne tråd måske ikke er helt on-topic...)

Overvej news:dk.teknik.lyd.bilstereo

> [...]
> (med mindre den til 2000 er meget bedre)
>
> Er der nogen der kan komme med et par gode forslag ?

"Skodradio" hos Thansen med USB stik i fronten til overførsel af MP3
numre.....

Kvali med okay lyd = Blaupunkt.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : H.S.

Dato : 25-04-05 13:30

> "H.S." skriver:

> Overvej news:dk.teknik.lyd.bilstereo

ohhh.. sorry

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-05 13:40

"H.S." skriver:

> ohhh.. sorry

Du er tilgivet

Fra : Jonas R.

Dato : 25-04-05 17:31

Klaus D. Mikkelsen wrote:
SNIP
> Kvali med okay lyd = Blaupunkt.

Tja og så mange andre radioer... Så den der er vist lidt for snæversynet....

Fra : Brian

Dato : 25-04-05 17:38

Hejsa!

Jonas R. skrev:

> Tja og så mange andre radioer... Så den der er vist lidt for
> snæversynet....

Hva snakker du om.... Blaupunkt er standard monteret i VW'er, så
må det skam også være kvalivare

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 25-04-05 21:04

"Jonas R." skriver:

> Tja og så mange andre radioer...

Ja

> Så den der er vist lidt for snæversynet....

Nej, en "blåprik" koster lidt over gennemsnittet, men ingen af dem er
deciderede ringe.

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 12:11

> Nej, en "blåprik" koster lidt over gennemsnittet, men ingen af dem er
> deciderede ringe.

Og ingen af dem deciderede go'e..

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-05 16:34

"Henrik B." skriver:

> Og ingen af dem deciderede go'e..

Uenig....

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 19:21

> "Henrik B." skriver:

> Uenig....

Ikke i forhold til prisen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-04-05 21:35

"Henrik B." skriver:

> Ikke i forhold til prisen.

Giver du listepris for en "blåprik" ?

Så er du gal i hovedet.

Fra : Henrik B.

Dato : 27-04-05 11:37

> Giver du listepris for en "blåprik" ?

Nej, men "vi" er nødt til at forholde os til det Familien Danmark kan købe
tingene til.

> Så er du gal i hovedet.

Nope.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-04-05 16:47

"Henrik B." skriver:

> Nej, men "vi" er nødt til at forholde os til det Familien Danmark kan købe
> tingene til.

Netop. Og spørger man, får man rabat...

Fra : John Sahl

Dato : 25-04-05 11:55

H.S. wrote:
> Er der nogen der kan komme med et par gode forslag ?

news:dk.teknik.lyd.bilstereo kunne være et forslag.

Der ud over dækker din krav stort set 70% af alt det der findes
på markedet i dag.

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Jens Lundtofte

Dato : 25-04-05 12:20

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (med mindre den til 2000 er meget bedre)
>
> Er der nogen der kan komme med et par gode forslag ?

http://www.technikdirekt.de

Har mange med MP3 som er ok til rimelige priser.
/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 12:48

> [...]
> (med mindre den til 2000 er meget bedre)
>
> Er der nogen der kan komme med et par gode forslag ?

Jeg vil foreslå dig at se efter en afspiller som kan klare DVD og MP3. Med
DVD mener jeg ikke at den nødvendigvis skal kunne afspille film, men at den
kan afspille musik som ligger på DVD skiver. Det er der mening i, når man
kan have det meste liggende på 1 eller 2 skiver
CD er ved at være på "vej ud" til alt andet end lige ren audio-cd (købe
musik)

--
Tom

--
Tom

Fra : Q

Dato : 25-04-05 13:14

> [...]
>
> Den må gerne være lidt 'smart' og koste max 2000 kr - helst omkring 1500
> (med mindre den til 2000 er meget bedre)

Har selv lige købt sådan en fætter..
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1025&n=10

Virker fortrinligt og er på tilbud ligenu..

Prøv evt. også dk.teknik.lyd.bilstereo

/peter

Fra : Mette og René

Dato : 25-04-05 13:54

> Har selv lige købt sådan en fætter..
> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=1025&n=10
>
> Virker fortrinligt og er på tilbud ligenu..

den fjernbetjening, måske spørger jeg dumt, men sættes den fast på rattet,
eller er den løs?

René

Fra : Q

Dato : 25-04-05 15:55

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> den fjernbetjening, måske spørger jeg dumt, men sættes den fast på rattet,
> eller er den løs?

Hmmm.... Jeg havde ikke set at der skulle være en fjernbetjening i kassen,
så den er nok røget ud med æsken, som radioen kom i ... Jeg kan dælme
heller ikke lure hvorfor man har brug for en remote, når man sidder så tæt
på radioen alligevel?

/peter

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-04-05 17:40

Mette og René wrote:

> den fjernbetjening, måske spørger jeg dumt, men sættes den fast på rattet,
> eller er den løs?

Det er formegentlig den sædvanlige creditcard løsning fra Sony...

Normalt er ratbetjente (påspænding) ekstraudstyr...

> René

Lars B