stenslag :-(
Fra : Thomas G

Dato : 25-04-05 07:35

Hej Alle

Jeg har for kort tid siden fået et stenslag i forruden som jeg gerne vil ha
lavet (ja der sidder et stykke tape på .

Bruger man msn serch eller google til at søge på "stenslag" kommer der en
hel del hits ... men er der nogen her inde der kan give et hint eller to
mht. hvilke firma man skal (bør) bruge eller hvem man ikke bør bruge ... kan
det f.eks. betale sig at køre til sin egen forhandler (toyota) ?

hilsen Thoams G

p.s. jeg bor i Greve (køge bugt) og har ferie i denne uge så jeg har tid til
selv at køre hen til der hvor det skal laves hvis det kan spare mig for et
par 100 kr.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 25-04-05 09:21

Thomas G wrote:
> [...]
> selv at køre hen til der hvor det skal laves hvis det kan spare mig for et

Den lokale Toyata her i byen klarer Stenslag for 299,- kr - Det ved jeg
den lokale Ford forhandler også gør.

Autoglas (eller hvad de nu hedder / dem der kører ud til dig) er faktisk
oftest dyrere...

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-04-05 09:37

"Thomas G" <thgo*1*@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> p.s. jeg bor i Greve (køge bugt) og har ferie i denne uge så jeg har tid
> til selv at køre hen til der hvor det skal laves hvis det kan spare mig

Tal med dit forsikringsselskab, det er ikke umuligt at de allerede har en
aftale med et rude firma, har selv lige fået reperet et stenslag i min
forrude og det kostede ikke mig noget overhovedet !, da mit
forsikringsselskab havde en aftale med et rudefirma, ellers er prisen vel en
3-400 kr

Hilsen Dennis

Fra : Henrik B.

Dato : 26-04-05 13:03

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> forrude og det kostede ikke mig noget overhovedet !, da mit
> forsikringsselskab havde en aftale med et rudefirma, ellers er prisen vel

Det er ikke fordi "Forsikringsselskabet har en aftale med et rudefirma", men
derimod fordi du har glasskade på din bil. Så dækker forsikringen rep. -
uanset firma.

Fra : Thomas G

Dato : 26-04-05 16:28

> [...]
> mht. hvilke firma man skal (bør) bruge eller hvem man ikke bør bruge ...
> kan det f.eks. betale sig at køre til sin egen forhandler (toyota) ?

Opfølgning ...

Jeg har lavet en aftale med http://www.autoglasmanden.dk/ ... da toyota ikke
kunne få mig ind før 10/5. Autoglasmanden blev valgt da jeg på DR's
hjemmesiden (under rabatten) så at de kun kostede 400 hvor alle de andre
kostde 575 (ved udkørsel til der hvor bilen nu står).

Om det bliver godt ... tja jeg må vente og se (til fredag)

mvh Thomas G

Fra : JS

Dato : 27-04-05 10:54

> [...]
> ikke kunne få mig ind før 10/5. Autoglasmanden blev valgt da jeg på DR's
> hjemmesiden (under rabatten) så at de kun kostede 400

+ moms!

Fra : Thomas G

Dato : 27-04-05 11:35

> + moms!

Nix 320 + moms = 400 (http://www.autoglasmanden.dk/index2.htm)

hilsen Thomas G

Fra : Johnt

Dato : 30-04-05 17:43

> Nix 320 + moms = 400 (http://www.autoglasmanden.dk/index2.htm)

Er det ikke dyrt ? Jeg troede, at de fleste autoriserede værksteder tog kr.
300 med moms

Hilsen
Johnt

Fra : Thomas G

Dato : 30-04-05 22:25

> Er det ikke dyrt ? Jeg troede, at de fleste autoriserede værksteder tog
> kr. 300 med moms

De fleste jeg har fundet på nettet og toyota i køge (som laver min bil
normalt) tager 350 ... når man køre bilen hen til værksted (der er sikkert
også nogen der tager 300 jeg kunne bare ikke finde dem).

Autoglasmanden tager 400 for reperationen, på stedet hvor din bil nu
tilfældigvis står parkeret, hvor de andre tager 575.

hilsen Thomas G