Købe brugte alufælge til Corsa B ?
Fra : Løfgreen

Dato : 23-04-05 22:03

Hej gruppe

Hvad skal jeg være opmærksom på mht størrelse
hulafstand, ET, hvis jeg vil købe brugte aluhjul til
min nyindkøbte Corsa B 1993 ? (uha, 1.2 8v - 45 vilde hk) :)

mvh
Lars

Fra : Løfgreen

Dato : 23-04-05 22:07

> Hvad skal jeg være opmærksom på mht størrelse
> hulafstand, ET, hvis jeg vil købe brugte aluhjul til
> min nyindkøbte Corsa B 1993 ? (uha, 1.2 8v - 45 vilde hk) :)

Den kører forresten med 145/80x13 pt.

Fra : Ukendt

Dato : 23-04-05 22:42

Løfgreen wrote:

> Den kører forresten med 145/80x13 pt.

Corsa B kører med 4x100 mm og ET = 49.

Jeg vil anbefale dig at kigge forbi www.CorsaSport.dk hvis du har flere
spørgsmål.

--
Mvh. Jesper
Corsa B GSI

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 24-04-05 07:55

"Løfgreen" <lovegreenFJERN@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal jeg være opmærksom på mht størrelse
> hulafstand, ET, hvis jeg vil købe brugte aluhjul til
> min nyindkøbte Corsa B 1993 ? (uha, 1.2 8v - 45 vilde hk) :)

Derudover skal du sikre dig at centreringsringene passer til hjulnavene på
din Corsa. Gør de ikke det kan du ikke montere hjulene korrekt og bilen vil
hoppe.

Mvh
Claus