Højtalere til bil
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-04-05 16:32

Hejsa!

Er der nogle her i gruppen der ved hvilke højtalere der sidder i en Ford
Focus Stationcar fra 99?

Jeg tænker ikke på mærket, men udelukkende størrelsen. Jeg kan ikke helt
finde ud af om de forreste er 4x6" eller 5x7", da jeg syntes de lander midt
i mellem når jeg måler dem.........

De bageste har jeg ikke haft ude endnu, men skulle der være nogen der
allerede har prøvet at skifte sådan et par fætre?

På forhånd tak........

Michael

Fra : Brian Skaarup

Dato : 23-04-05 16:57

Michael Jensen wrote:
> Jeg tænker ikke på mærket, men udelukkende størrelsen. Jeg kan ikke helt
> finde ud af om de forreste er 4x6" eller 5x7", da jeg syntes de lander midt
> i mellem når jeg måler dem.........
Ifølge Blaupunkts carconfigurator skulle der være plads til en 5x7:
http://www.makeashorterlink.dk/a1324a96