lambdasonde sidder fast
Fra : zekeriya

Dato : 23-04-05 11:04

Jeg kan ikke afmontere lambdasonden. Den sidder rigtig fast på
manifold. Der er heller ikke ret meget kanter tilbage af toppen af
lambdasonden . Der er heller ikke ret meget plads derinde for at
komme tættere på den. Audi A3 1.6.Nogen der har en god ideer.

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 23-04-05 11:24

"zekeriya" <zekeriyatamer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> lambdasonden . Der er heller ikke ret meget plads derinde for at
> komme tættere på den. Audi A3 1.6.Nogen der har en god ideer.

Hvad med at varme skidtet med en gasbrænder, akkurat som når man skruer i
gamle udstødningssystemer?

Mvh
Claus

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-04-05 19:25

"Claus Nygaard-Pedersen" <nomail@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at varme skidtet med en gasbrænder, akkurat som når man skruer i
> gamle udstødningssystemer?

Det fungerer rigtig godt, er afprøvet

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : alexbo

Dato : 23-04-05 11:13

"zekeriya" skrev

> Jeg kan ikke afmontere lambdasonden. Den sidder rigtig fast på
> manifold.

Tag udstødningen af,
gevindet til lamdasonden går formentlig alligevel i stykker når du får den
fri, og så skal det laves.

mvh
Alex Christensen