Køb af elektrisk Møtrikspænder til
Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-04-05 00:25

Hej Gruppe

Jeg har købt en Møtrikspænder som gave til en ven. Efter vi har prøvet den
viste det sig at den er super god. Nu vil alle dem der har set den i brug
også gerne have en. Jeg købte den i Fakta på tilbud for et halvt år siden
.. Men kan ikke finde den nogle steder nu. Ved at google efter den fandt
jeg producenten. Her er et link
http://www.globalsources.com/gsol/I/Power-wrench-manufacturers/p/2000000003844/3000000152255/1000286167.htm
Er der en her inde som ved hvor man kan købe den i DK? Gerne en netbutik.
Jeg her søgt alle tænkelige steder allerede. Såsom qxl, thansen, toolworld
osv.

/Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-04-05 00:43

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@gorillalite.dk> skrev

> Jeg har købt en Møtrikspænder som gave til en ven. Efter vi har prøvet den
> viste det sig at den er super god.

Netop, jeg er også på jagt efter en mere til en af mine venner.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 23-04-05 10:47

Uffe Ravn wrote:

> Netop, jeg er også på jagt efter en mere til en af mine venner.

Kommer man så ikke til at mangle en møtrikdreven starthjælp efter
man har skiftet til sommerdækkene??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-04-05 11:29

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev

> Kommer man så ikke til at mangle en møtrikdreven starthjælp efter
> man har skiftet til sommerdækkene??

Strømforbruget er forbløffende lavt, og 4 hjul kan med lethed skiftes med en
17Ah akku, uden at den bliver flad, ja jeg har prøvet!

Mvh. Uffe Ravn

Fra : L

Dato : 23-04-05 09:12

http://www.biludstyr.dk/ her kan du finde den under Værktøj-> Luft- og
elværktøj

tryk på biludstyr.dk, der kan du finde forhandlere, men ring først lige til
butikken for at høre om de har den hjemme, så kan de jo få den bestilt hjem
fra Skejby.

Jeg ved godt den ikke er magen til, det kan jo være et parti som kun fakta
har fået.

news.spnpzdy0bj4i6u@sprinteren...

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-04-05 12:35

On Sat, 23 Apr 2005 10:11:42 +0200, L <ulund@mail.dk> wrote:

> [...]
> hjem
> fra Skejby.
>
> Jeg ved godt den ikke er magen til, det kan jo være et parti som kun

Hej
Det ligner den meget. Men den jeg købte kostede kun 150.-
Finish og udseende skriger af kinaværktøj, så måske kan jeg finde en på
sommerens kræmmermarkeder

/Thomas

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-04-05 16:15

"Thomas Hansen" <thomas.hansen@gorillalite.dk> wrote in message
news.spnpzdy0bj4i6u@sprinteren...
> Hej Gruppe
>
> Jeg har købt en Møtrikspænder som gave til en ven. Efter vi har prøvet den
> viste det sig at den er super god.

Hvis man nu køber en billig momentnøgle i stedet for, og så spænder sine
hjulbolte med det korrekte moment, så har man opnået tre ting:

1. Fået en momentnøgle som er praktisk til mange andre formål

2. Hjulboltene kan løsnes med et behersket ryk i en krydsnøgle - selv
lillemor kan klare det.

3. Man har ikke fået anskaffet en ekstra dimmer til skabet med overflødige
dimmere....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 24-04-05 09:51

> [...]
>
> 1. Fået en momentnøgle som er praktisk til mange andre formål
>
> 2. Hjulboltene kan løsnes med et behersket ryk i en krydsnøgle - selv

hehehehehe, så skulle du have set dengang jeg havde min Hannomag kassevogn.
Her var jeg ude ved ophuggeren for at få en ekstra hjulmøtrik. Manden tog
sin fastnøgle på ca. 50 cm med. Da han ikke kunne løsne en enste af de 20
møtrikker med den lange moment arm, så begyndte han at hoppe op på nøglen
med sine 80-90 Kg. Da han stadig ikke kunne få dem fri, så gav han et
ordentligt spjæt for at trykke med en 4-500 Kg. Det eneste der sket var at
armen på nøglen knækkede og han blev sur og sagde at jeg ikke kunne få en
møtrik.

--
Tom