Original Citroen CD radio
Fra : Peder\(2770\)

Dato : 22-04-05 21:27

Nogen der ligger inde med en original CD-Radio til f.eks en Citroen Xantia
(den der kontrolleres fra rattet) , så er jeg muligvis køber hvis prisen er
rigtig!

--
Med Venlig hilsen/With Best regards
Peder Hansen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 22-04-05 22:37

> Nogen der ligger inde med en original CD-Radio til f.eks en Citroen Xantia
> (den der kontrolleres fra rattet) , så er jeg muligvis køber hvis prisen
> er rigtig!

For det første, så er det markedsgrupperne dit spørgsmål hører til.
For det andet, har jeg hørt at avancerede "anlæg" (Sony sagde teknikeren)
godt kan betjenes fra Xantia'ens rat.

Mvh

Emil

Fra : Michael Pagh

Dato : 23-04-05 07:04

Hej Emil

Du har ret, men...der skal en adapter til for at Xantia VS Sony kan
ratbetjenes. Blaupunkt kan også ratbetjenes, ved køb af adapter.

Det forudsættes selvfølgelig at radioerne er født til at kunne ratbetjenes.

MVH
Michael Pagh
- Der har en Xantia 3030 radio til at ligge, men gemmer den til når bilen
skal sælges.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-04-05 20:29

Emil Jensen [2100] wrote:

> For det første, så er det markedsgrupperne dit spørgsmål hører til.
> For det andet, har jeg hørt at avancerede "anlæg" (Sony sagde teknikeren)
> godt kan betjenes fra Xantia'ens rat.

Jeg har en Clarion i min. Der skal købes en adaptor og
radio-/CD-modellen skal være forberedt for ratfjernbetjening. For
Clarion er det vist kun de 3-4 dyreste modeller der er forberedt.

Mvh.

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 24-04-05 11:39

"Peder(2770)" <peder.hansenFJERN@DETTEtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> (den der kontrolleres fra rattet) , så er jeg muligvis køber hvis prisen

Hej Peder du skal lige være opmærksom at de skiftede interfasen i
ratbetjeningen lige omkring 1998 .
Dvs Du skal være ret sikker på at den radio / cddafspiller passer til din
bil.
Jeg har selv lige har haft købt en radio fra 1997 men den passede ikke til
min Xantia der er fra 1998.
Jeg har fundet en der passer .
der er en hel del på EBAY,men se dig for.

Mvh Henrik
Xantia 1,8I 16 V

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 24-04-05 11:41

Fra : Peder\(2770\)

Dato : 28-04-05 18:30

Hej Henrik
Hvad er det for een du har -
Jeg har talt med Citroen og de siger ganske rigtigt som du den skifter ved
98 min er fra 93 og der kan man ikke få andre end de "medfødte" fra den
årgang til at blive ratstyret!
Jeg har lige sat en Dayton VDO MS4100 i , alt virker (ikke ratstyring)- kan
bare ikke få den til at "guide" med stemme på......ved ikke rigtigt
hvorfor.....