Den ene højtaler "brummer"
Fra : Thomas Henriksen

Dato : 20-04-05 21:04

Efer jeg lige spillede lidt højt musik i bilen som jeg plejer.

Det er nogle højtalere som sidder indbygget i døren ( kun bas eller
mellemtone)
en højre side brummer nu istedet for at spille "baslyde"

Hva saaataann... kan det fixes eller skal jeg bare sparke på den indtil det
går væk ?

Hilsen

Thomas

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 20-04-05 21:41

måske dk.teknik.lyd.bilstereo bedre kan hjælpe dig !!

-Leon

Fra : ///M

Dato : 20-04-05 21:41

"Thomas Henriksen" <stivan@os.dk> wrote in message
> [...]
> en højre side brummer nu istedet for at spille "baslyde"
>
> Hva saaataann... kan det fixes eller skal jeg bare sparke på den indtil

Du har nok sprunget den - hvis du derimod er heldig (som jeg engang var) er
de to tråde der løber fra højttalerstikket til membranen "klappet sammen"
(kortsluttet) - pil dem fra hinanden hvis muligt.
PS. Ellers glæd dig over at nye højttalere koster ikke så meget i dag.

--
///M